به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های امروز نماز جمعه نوشهر افزود: در حالیکه غربی ها تنها شعار مردم سالاری را در دنیا سر می دهند، برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات در طول پیروزی انقلاب اسلامی نشان از وجود مردم سالاری واقعی در کشور ما است.
وی، انتخابات را آبروی نظام دانست و افزود: مردم باید به افرادی رای دهند تا موجبات تقویت و ارتقای ارزشهای دینی نظام فراهم شود.
خطیب نماز جمعه نوشهر با اشاره به حوادث تلخ و شیرین در سال ۹۱ عنوان داشت: در کنار بداخلاقی های برخی مسئولان و گرانی ها البته نقاط مثبتی فراوانی همانند پیشرفت علوم مختلف در زمینه های پزشکی، ماهواره ای و صنعت دفاعی نیز در کشور صورت گرفته که نباید نادیده گرفته شود.
مشایخ اضافه کرد: نگاه به گذشته و محاسبه فردی و اجتماعی، چشم انداز آینده را ترسیم می کند و این نگاه واقع بینانه با مقایسه نقاط مثبت و منفی بدست می آید.
وی با بیان اینکه گفتمانهای اقتصاد مقاومتی، طراحی سبک زندگی و حمایت از تولید و سرمایه داخلی به عنوان شعارها و گفتمانهای سال گذشته نباید فراموش شود، افزود: اگر مردم خودشان را با اقتصاد مقاومتی و قناعت واکسینه کنند هیچ ویروس تحریمی نمی تواند بر بدنه این اقتصاد تاثیر بگذارد.
امام جمعه نوشهربا اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز امسال بر حفظ و احترام شعائر دینی و مقام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد.