به گزارش پارس به نقل از مهر، آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به خوبی از نقشه های دشمنان در زمینه های سیاسی و اقتصادی علیه مردم ایران باخبر بودند که امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: در زمینه های اقتصادی باید همانند سال گذشته با تولید داخلی و حمایت از آن شاهد پیشرفت اقتصادی کشور باشیم که در این میان کنترل گرانی ها و حل مشکلات بیکاری جوانان باید از جمله مهم ترین اقدامات دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

آیت الله آل هاشم با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبق وصیت امام راحل (ره) مردم باید در تمامی انتخابات انقلاب حضور داشته و با این کار سرنوشت خود و کشورشان را معین کنند.

وی افزود: هرچقدر به زمان انتخابات نزیک تر می شویم فشار دشمنان علیه کشور بیشتر می شود تا با این کار مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شده و مردم را نسبت به دولت و نظام ناراضی کنند.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: مردم کشور ما در تمامی شرایط سخت پشت رهبر خود ایستاده و با تمام وجود خود از آرمان های امام راحل (ره) پیروی خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مسئولان برای اعزام جوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: جوانانی که در قالب کاروان های راهیان نور عازم این مناطق هستند باید یاد شهدا را گرامی داشته و همواره آنان را به عنوان الگویی برای خود قرار دهند.