به گزارش پارس محمد حسین عبدالخالقی دبیر کل جمعیت حامیان مردم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم از دیدار خود با حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار شنبه در دفتر ناطق نوری برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار ابتدا بنده گزارش از فعالیت جمعیت حامیان مردم ارائه کردم و از آقای ناطق نوری خواستم که داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب را احیاء کند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: آقای ناطق نوری خطاب به بنده گفت" مسائل سیاسی را رصد می کنم و از اوضاع روز بی خبر نیستم، اما این دلیل نمی شود که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوم، دوستان دیگری هستند که می توانند وراد عرصه انتخابات شوند، من حضورم را به مصلحت نمی دانم" .

دبیر کل جمعیت حامیان مردم با بیان اینکه ناطق نوری درخواست ما را برای کاندیداتوری رد کرد، اظهار داشت: ناطق نوری معتقد است هرگاه مصلحت ایجاب کند، وارد عرصه خواهد شد و کوتاهی نخواهد کرد، اما الان نیازی به حضور او نیست.

عبدالخالقی با بیان اینکه ناطق نوری در این دیدار بر نقش و جایگاه ولی فقیه در انقلاب اسلامی تاکید کرد، گفت: وی به ما توصیه کرد که همه باید رهبر انقلاب را حمایت کنند. انقلاب برای همه مردم است و در راس این نظام ولی فقیه قرار دارد و باید براساس رهنمودهای رهبری عزیز حرکت کرد.

وی ادامه داد: همچنین ناطق نوری احیای شورای هماهنگی نیروهای انقلاب را به صلاح نداست و گفت دیگری تمایل و رغبتی برای احیاء این شورا ندارم.

دبیر کل جمعیت حامیان مردم با بیان اینکه علی اکبر ناطق نوری به مشارکت حداکثر مردم در انتخابات سال آینده تاکید ویژه کرد، افزود: به گفته ناطق نوری ما باید انتخابات باشکوه و پرشوری را داشته باشیم تا دشمن دیگر سوء استفاده نکند.

عبدالخاقی اظهار داشت: در این دیدار ناطق نوری به شعارهای سالیانه که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می شود، اشاره کرد و گفت این شعارها کارشناسانه انتخاب می شود و باید این شعارها را با دقت اجرا کرد.