به گزارش پارس به نقل از مشرق، محمد سعیدی کیا وزیر اسبق مسکن و شهرسازی در گفت وگو با فارس، کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم رسما اعلام کرد.

وی ضمن تبریک عید نوروز به ملت عزیز ایران اسلامی گفت: حضور قطعی خود را در انتخابات آینده اعلام می کنم و تا روز انتخابات در صحنه حاضر خواهم بود و خود را که هر چه دارم از انقلاب و جمهوری اسلامی است، در معرض انتخاب و رای ملت عزیز ایران اسلامی قرار می دهم.

سعیدی کیا افزود: شعار من برای انتخابات آینده آرامش، انسجام ملی و همکاری جهانی خواهد بود و از آنجا که در تمامی دولت ها حضور داشته ام، دولت خود را « دولت انقلاب اسلامی» نام گذاری می کنم. همچنین از تمامی ظرفیت های افراد وفادار به نظام و انقلاب در اداره کشور استفاده خواهم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اعتماد مردم به مسئولین گفت: همه می گویند که مردم باید به مسئولین اعتماد کنند اما من می گویم دولت و مسئولین باید به مردم اعتماد کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی ما کف وظیفه خود را انجام دهیم مردم سقف قدردانی و تشکر را انجام می دهند و به همین خاطر معتقدم بهترین مردم تاریخ را دارا هستیم.

سعیدی کیا با اشاره به اینکه به گفتمان اخلاق و صداقت معتقد است، افزود: مردم از ما می خواهند راست بگوییم و در حد توانمان برای خدمت به آنان تلاش کنیم.

لازم به ذکر است کنفرانس خبری سعیدی کیا در روز یکشنبه ۱۸ فروردین از ساعت ۱۱ صبح با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار خواهد شد.