به گزارش پارس ، بازرس سازمان میادین میوه و تره بار از کاهش شدید قیمت گوجه فرنگی خبر داد.

علی امامی در گفت و گو با اقتصاد پرس، با اعلام این خبر اظهار داشت: با برداشت گوجه فرنگی از مزارع جنوب کشور، امروز چندین تن گوجه فرنگی وارد میدان میوه و تره بار تهران شد.

وی افزود: در میادین میوه و تره بار قیمت این محصول ۷۰۰ تا هزار تومان تعیین شده که با توجه به این وضعیت قیمت گوجه فرنگی به شدت پایین آمد.

بازرس سازمان میادین میوه و تره بار درباره قیمت پرتقال در سطح میادین میوه و تره بار نیز بیان کرد: ذخیره پرتقال در سردخانه ها حداکثر تا ۱۰ روز آینده به پایان می رسد و اکنون قیمت این محصول در میادین ۳ هزار تومان است.

امامی درباره قیمت سایر میوه ها گفت: سیب درختی بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، خیار ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، کیوی ۲ هزار تا ۲۵۰۰ تومان در میادین عرضه می شود.

وی با اشاره به کاهش قیمت پیاز توضیح داد: اکنون قیمت پیاز نیز به دلیل برداشت محصولات مزارع جنوب کشور پایین آمده و این محصول به قیمت ۷۰۰ تا هزار تومان فروخته می شود.

بازرس سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: سیب زمینی کهنه نیز ۵۰۰ و سیب زمینی نو هم ۷۵۰ تومان قیمت دارد.

امامی درباره میوه های نوبرانه اظهار داشت: اکنون قیمت توت فرنگی بین ۴ تا ۸ هزار تومان، ملون ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ تومان، دستنبو هزار تومان و چاقاله بادام ۷ تا ۸ هزار تومان تعیین شده است.

وی در پایان با اشاره به ثبت کمتر از ۱۰ مورد شکایت از نحوه عملکرد میادین میوه و تره بار خاطر نشان کرد: به این شکایت ها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی شده است. گفتنی است قیمتهای مذکور، قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار می باشد.