به گزارش پارس به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی، با بیان اینکه افزایش قیمت ها زندگی را برای مردم سخت کرده است، افزود: رسیدن تورم به مرز ۴۰ درصد هشداری است که با بی توجهی مسئولان توانایی فلج کردن اقتصاد کشور را دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی های اتفاق افتاده در جامعه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم نظارت دقیق بر بازار برای کاهش قیمت کالاهای صادراتی مورد نیاز مردم در سال جدید، تذکر داد و تصریح کرد: مسئولان باید دست از اهمال در انجام وظایفشان بردارند تا آرامش به اقتصاد کشور برگردد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه تورم در حال حاضر در جامعه بیداد می کند، گفت: دلالان در سایه ضعف نظارت بر بازار، قیمت ها را به دلخواه جیب خود بالا می برند.


این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که گرانی ها هر روز از کالایی به کالای دیگر در بازار در حال سرایت است تصریح کرد: در صورتی که نظارت ها تشدید شود امکان صعود یک باره قیمت ها وجود نخواهد داشت.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با یادآوری وعده های دولت در خصوص ثابت ماندن و بعضأ کاهش قیمت ها در ایام عید نوروز افزود: متأسفانه ضعف در نظارت بر بازار علاوه بر چند برابری کردن قیمت مایحتاج مردم سود حاصل را نیز روانه جیب دلالان و سود جویان کرده است.


وی ادامه داد: بهانه تراشی دولت برای انداختن مسئولیت خود در خصوص گرانی های اخیر بر دوش سایر ارگان ها مطلوب نبوده و باید مسئولان بدانند که ادامه اهمال در وظایف اقتصاد کشور را به رکود خواهد کشاند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کاهش فشار موجود بر زندگی مردم از طریق کنترل تورم ممکن خواهد بود که این مهم نیز در گرو تشدید وظایف نظارتی مسئولان بر بازار است.