به گزارش پارس ، حسین بدخشان در گفت وگو با (ایسنا) ، با بیان اینکه در جشن توانمندسازی گروه های هدف که نهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، از ۳۵ هزار واحد مسکونی که به مددجویان واگذار شده از سایر واحدهای در حال واگذاری نیز رونمایی می شود.

وی علت تاخیر در واگذاری ۴۰ هزار واحد مسکونی آماده که قرار است تا پایان تابستان به مددجویان تحویل شود را آماده نبودن زیر ساخت های انرژی این واحدها دانست.

قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی در ادامه از احداث مهمانسرای گروه های هدف تحت پوشش این سازمان در شهر مشهد خبر داد و اظهار کرد: با احداث این مهمانسرا ظرفیت پذیرایی از ۳۶ هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی همانند زنان سرپرست خانوار، معلولان، ایتام و غیره به صورت رایگان ایجاد می شود.

بدخشان افزود: ۱۰۰۰ متر زمین رایگان در شهر مشهد توسط جامعه خیرین حامی معلولان در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفته است و در مورد پرداخت تمامی هزینه های ساخت و مسایل مختلف این مهمانسرا توسط خیرین به تفاهم رسیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه این مهمانسرا ظرفیت پذیرایی از ۳۶ هزار نفر از معلولان، سالمندان زنان سرپرست خانوار و سایر گروه های هدف را به صورت رایگان در سال دارد، گفت: ساخت این مهمانسرا در هفت طبقه با بیش از ۴۰۰ تخت ۲۴ ماه به طول می انجامد.

به گزارش ایسنا، سازمان بهزیستی ۸۰۰ هزار مددجو تحت پوشش دارد که می توانند از این مهمانسرا در سفرهای زیارتی خود به مشهد مقدس به صورت رایگان استفاده کنند.