به گزارش پارس به نقل از فارس، علی اکبر صمیمی امروز در نشست انتظامی این شهرستان پرده از راز مرگ یک مادر لاهیجانی برداشت.

وی در تشریح ماجرای قتل مادر بی نوا توسط پسرش، اظهار کرد: پسر بی رحم به خاطر تهیه هزینه مواد مخدر جان مادر ۷۰ ساله اش را گرفت.

این مسئول ادامه داد: پسری که به دلیل تامین نشدن هزینه موادش از تهران به منزل مادرش در لاهیجان آمده بود به خاطر امتناع مادرش از دادن پول، جانش را گرفت.

وی با اشاره به جزئیات این پرونده قتل، تصریح کرد: کارآگاهان آگاهی به دنبال کشف جسد مشکوک پیرزنی ۷۰ ساله در منزلش، بررسی جزئیات این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

صمیمی افزود: کارآگاهان آگاهی با توجه به سرقت مقداری طلا از منزل این پیرزن و اخذ نظریه پزشک قانونی مبنی بر خفگی این زن، تحقیقات خود را آغاز کردند و در کمتر از ۲۴ ساعت ردپایی از پسر معتاد این زن سالخورده به دست آوردند و او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با توجه به دلایل و شواهد پلیس مجبور به اعتراف شد، اضافه کرد: پسر قاتل در توضیحات خود به پلیس عنوان کرد که با هدف تامین هزینه مواد مخدر شب گذشته از تهران به منزل مادرش آمد و پس از امتناع وی از دادن پول برای خرید مواد، دهان و بینی اش را گرفته و او را خفه کرده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان با تصریح بر اینکه متهم دستگیر شده ۵۰ ساله و معتاد به مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.