به گزارش پارس هانیبال یوسف با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، توضیح داد: ۱۰ اردیبهشت ماه قرار است، دوئت پیانو و نقاشی به صورت بداهه در موزه هنرهای معاصر تهران اجرا شود.

این هنرمند ایرانی-آشوری ادامه داد: در این برنامه همه چیز در لحظه شکل می گیرد و هیچ ذهنیتی از آنچه قرار است اتفاق بیفتد، نداریم. هر دوی ما از هنر یکدیگر الهام می گیریم و با توجه به فضا، اثری را خلق می کنیم.

او با بیان اینکه این برنامه ۴ ساعت متوالی به طول می انجامد، افزود: پیشنهاد این کار از سوی من مطرح شد، چرا که دلم می خواست به علیرضا مجابی هدیه ای بدهم. من عاشق هنرهای مختلف هستم و دوست دارم آنها را با یکدیگر تلفیق کنم. علیرضا مجابی هم دقیقا چنین دیدگاهی دارد.

این نوازنده پیانو همچنین گفت: در واقع آن روز فرصتی است که من و مجابی درکنار یکدیگر بنشینیم و از قالب خودمان بیرون بیاییم و فکر می کنم که این کار تیمی ارزش بیشتری نسبت به هنرهایی دارد که آنها را از روی عادت خلق می کنیم.

هانیبال یوسف اظهار کرد: جذابیت این کار به این است که هیچ کدام از ما نمی دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. ما می خواهیم از هم الهام بگیریم و شاید نتیجه کار خوب، بد، جالب و یا خسته کننده از آب در آید.

به گزارش ایسنا، حضور علاقه مندان در دوئت هانیبال یوسف و علیرضا مجابی که ۱۰ اردیبهشت و در ساعت ۱۶ برگزار می شود، برای عموم آزاد است.