پارس : حمزه شکیب در گفت وگو با فارس با بیان اینکه اعضای شورای شهر در اواخر سال ۹۱ افزایش کرایه های حمل و نقل را در دستور کار خود قرار دادند و در نهایت قرار شد کرایه های تاکسی حدود ۳۱.۵ درصد و اتوبوس و مترو ۲۰ درصد در سال ۹۲ افزایش یابد، اظهار داشت: علیرغم ارسال مصوبه شورا به فرمانداری هنوز این مصوبه اجرا نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر در این مدت در زمان ارسال مصوبه به فرمانداری و استانداری پیگیری کرده اند یا خیر؟ گفت: مطمئنا پیگیری های لازم از سوی هیئت رئیسه شورا انجام شده است.

شکیب با تأکید بر اینکه فرمانداری و استانداری موظف به اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش کرایه های حمل و نقل هستند، گفت: چنانچه مغایرتی با قوانین و مقررات دارد استانداری می تواند به صورت مکتوب به شورا ارسال کند.

رئیس کمیسیون و عمران شورای شهر بیان داشت: به زودی هیئت رئیسه شورا در خصوص عدم اجرای مصوبه که در سال ۹۱ به تصویب اعضا رسیده است پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

شکیب در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا شما نیز فردا با دیگر اعضای شورای شهر جهت ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در فرمانداری حاضر خواهید شد یا خیر؟ گفت: در این زمینه فعلا صحبت نمی کنم.