به گزارش پارس به نقل از فارس، متأسفانه چند سالی است که چاپ میلیون ها جلد کتاب حاوی شبهات، دروغ ها و اهانت های وهابیت علیه شیعیان در عربستان سعودی و توزیع آن ها بین زائران ایرانی مشاهده می شود.

در همین راستا و در پاسخ به اتهاماتی که همواره از سوی وهابیت علیه شیعیان خصوصاً اتهام شرک و دوری از سنّت نبوی مطرح می شود، یکی از فعالان در عرصه پاسخ گویی به شبهات وهابیت، حجت الاسلام سید مجتبی عصیری کتاب های « خدای وهابیت» و « پیامبر وهابیت» را به رشته تحریر در آورده است.

این کتاب در ۳۵۰ صفحه و قطع رقعی به چاپ رسیده که تصاویر دو تن از مفتیان اعظم عربستان سعودی، نمادهای شیطان پرستی همچون برج ۶۰۰ متری ساعت، نماد اُبلیسک فراماسون ها و شیطان پرستان بر فراز خانه کعبه و نیز گنبد خضراء مسجد النبی با برجستگی سؤال برانگیز، توجّه هر خواننده ای را برای پیدا کردن پاسخ آن در متن کتاب به خود جلب می کند.

 

حجت الاسلام عصیری طی ۳۰ ماه گذشته کتاب های دیگری را با عنوان « آداب مناظره» ، « شاخ شیطان» ، « شبهات غدیر» ، « شبهات فاطمیه» ، « شبهات مهدویت» ، « شبهات بقیع» و « شبهات عزاداری» در موضوع وهابیت نوشته است.

در کتاب « خدای وهّابیت» موضوعات مختلفی نظیر شناخت اجمالی وهابیت، خدای وهابیت، مجموعه ای از فتاوای اهانت آمیز مفتیان وهابی به ساحت خداوند سبحان، وهابیت و تخریب ستون رمی جمرات، وهابیت و ساخت نماد اُبِلیسک بر فراز خانه کعبه و وهابیت و رهاسازی میمون در اطراف غار حراء پرداخته شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

« گذشته از جنایت ها و مصیبت های از آغاز تا کنون وهابیت، شاهد آموزه های سست و برداشت های نادرست و سطحی از آیات قرآن کریم از سوی آنان هستیم که جز محرومیت از معارف ناب و متعالی اهل بیت و ارائه تصویری زشت و خشن از اسلام، نتیجه دیگری در برنداشته است، از باب نمونه وهابیت در موضوع توحید که اساسی ترین اصل دین مبین اسلام و از افتخارات آن در برابر دیگر ادیان آسمانی است، چنان سطحی و قشری گرایانه سخن گفته اند که با خرد هر انسان آزاداندیش و یا مسلمان با خبر از آموزه های خاندان عصمت و طهارت که ترجمان وحی الهی و حقایق قرآنی هستند غیر قابل پذیرش است» .

همچنین در بخش دیگری از این کتاب به راز پیوند نمادهای شیطان پرستی و اندیشه وهابیت بر فراز کعبه پرداخته و مطرح می کند: پروژه ساخت أبراج البیت و بال های شیطانی اش در مکه در حالی شکل می گیرد تا جغرافیای حرم را در هم شکسته و این دژ بزرگ فتح نشدنی را مورد تعرض و تجاوز غیر مسلمانان قرار داده و پایگاهی را فتح کند که تاکنون حتی از آسمانش هیچ هواپیمایی گذر نکرده است.

کتاب « پیامبر وهّابیت» عنوانی دیگر در باب پاسخ به شبهات وهابیت است که در این کتاب اشاره ای به مجموعه ای از فتاوای اهانت آمیز مفتیان وهابی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) همچون بدعت و حرام دانستن اهدای ثواب ختم قرآن به پیامبر (ص) ، صلوات بر ایشان در اذان، جشن و خشنودی به پاس میلاد پیامبر، رفتن به غار حراء و دستکاری در نقش دیوارهای صحن مسجد نبوی از جمله آنهاست.

در کتاب « پیامبر وهابیت» با طرح موضوع انحرافی وهابیت نظیر « خراب کردن مسجد نبوی ضروری تر از خراب کردن مسجد ضرار» بیان می کند: از جمله نمادهای وهابیت، تلاش برای تخریب آثار و نشانه های رسالت نبوی بوده، این موضوع تا جایی پیش رفت که در آغاز پیدایش مکتب وهابیت، ابن قیم جوزیه، شاگرد ابن تیمیه و مروج افکار وی، مسجد نبوی را به مسجد ضرار تشبیه کرد و خواستار تخریب آن و دیگر مساجدی شد که در آن قبور انبیاء و اولیای الهی قرار دارد.

علاقه مندان برای تهیه کتاب های فوق می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۹۵۹۵۶۴۶۴ تماس بگیررند.