به گزارش پارس به نقل از فارس، عباس دارایی در نشست خبری خود با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی پس از وقوع زلزله در استان بوشهر چادرهای خود را جهت کمک به زلزله دیدگان مستقر کرد، اظهارداشت: از همان ابتدا فعالیت های کمیته امداد آغاز و هم اکنون فعالیتها و خدمات این نهاد ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در گام اول، کمیته امداد اقدام به شناسایی آسیب دیدگان و تفکیک آنها نمود که در ادامه خدمات مشاوره ای خود را آغاز کرد.

دارایی بیان داشت: توزیع ارزاق، کمک به آسیب دیدگان، ارائه خدمات مشاوره ای و کمک به ساخت و ساز مسکن، بخشی از برنامه های کمیته امداد در استان بوشهر و برای حمایت از زلزله زدگان است.

سخنگوی کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: هموطنان، نیکوکاران و خیرین می توانند از طریق شماره حساب ۸۸۸۸ نزد بانک ملی، کمک های نقدی خود را برای هموطنان و آسیب دیدگان در زلزله بوشهر ارسال کنند.

وی تصریح کرد: بیش از ۴ هزار پایگاه کمیته امداد با استقرار در کل کشور آمادگی جمع آوری کمکهای غیرنقدی هموطنان را دارند و این در حالی است که مجموعه امداد از ظرفیتهای مساجد، مدراس و بسیج برای این موضوع استفاده خواهد کرد.

سخنگوی کمیته امداد امام خمینی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند از طریق ATM ها و دستگاه های خودپرداز و همچنین از طریق تلفن همراه، کمک های خود را به زلزله زدگان در استان بوشهر ارسال کنند.