به گزارش پارس ، به نقل ازفارس از جم، احمد قاسمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی خدمات و فعالیت های مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم در نوروز ۱۳۹۲ اظهار داشت: مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم در ایام نوروز و تعطیلات، فعال و آماده خدمات رسانی به همشهریان و مهمانان نوروزی بوده اند.

وی از خدمات رسانی بهداشتی به ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در تعطیلات نوروزی در جم خبر داد و افزود: علاوه بر خدمات بهداشتی مورد نیاز از جمله مراقبت های گروه هدف (مادر و کودک) ، واکسیناسیون و نمونه گیری از نوزادان، در این ایام در مجموع ۲ هزار و ۶۳۰ نفر به این مراکز مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت جم خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۰ نفر از خدمات دندانپزشکی استفاده کرده، ۴۲۵ نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده و ۲۰۸۰ نفر توسط پزشک عمومی و ۹۶ نفر توسط ماما ویزیت شده اند.

قاسمی از تمام همکارانی که در این ایام با تلاش و کوشش وافر خود، سعی در بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان را داشتند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان از مهم ترین اولویت های مسئولان در سال جدید است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

رئیس شبکه بهداشت جم گفت: ارائه آموزش های بهداشتی و آشنایی مردم با بیماری ها از جمله برنامه های این شبکه برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان است.

قاسمی بیان کرد: در تمام روستاهای شهرستان نیز برنامه های متنوع بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوب ارائه می شود و این روند با همکاری مسئولان تداوم خواهد داشت.