خبرگزاری پارس به نقل از فارس، ابوالفضل زروئی نصرآباد، نویسنده و طنز پرداز پیشکسوت کشورمان از ۱۸ فروردین امسال به دلیل عارضه قلبی در بخش CCU بیمارستان کسری تهران بستری شد و هم اکنون در این بیمارستان دوره درمان را طی می کند.

خبرنگار فارس برای عیادت از نویسنده رمان بامحتوا و ارزشمند « ماه به روایت آه» به بیمارستان کسری مراجعه کرد و زروئی نصرآباد با ابراز خرسندی و تشکر از عیادتش، می گوید: از زمانی که بنده در بیمارستان بستری شده ام، اهالی قلم به دیدارم آمده اند، یعنی همه کسانی را که در عرصه طنزپردازی می شناختم و با آنها ارتباط داشتم، سوای کسانی که راهشان دور بود، به ملاقاتم آمدند.

وی اضافه می کند: بنده اصلاً راضی به زحمت دوستان و در واقع راضی به این بیماری و اتفاقاتی که به طبع آن افتاد، نبودم ولی دوستان ابراز محبت کردند و به ملاقاتم آمدند.

زروئی نصرآباد در پاسخ به این پرسش که انشاءالله چه زمان از بیمارستان مرخص می شوید، ادامه می دهد: طبق تجویز پزشک فردا، آنژیوگرافی خواهم شد و هنوز نیز از زمان دقیق ترخیص از بیمارستان مطلع نیستم.

در این زمان محسن محمودی یکی از معاونان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیان می کند: ناراحتی قلبی در کشور عمومیت پیدا کرده است و ابوالفضل هم با آن دخانیاتی که استفاده می کند، وضعیت ریه و قلبش بهم ریخته است.

نویسنده کتاب طنز « رفوضه ها» ، ادامه می دهد: آقای محمودی از اول اولش معاون بود و آخرش هم معاون خواهد بود.

با این شاعر طنزپرداز کشورمان درباره آخرین اثرش یعنی رمان « ماه به روایت آه» صحبت می کنیم که او در ادامه عنوان می کند: امیدوارم به برکت نفس حضرت عباس (ع) بنده و همه بیماران شفا یابیم.

وی در پاسخ به این سؤال که صحبت خاصی با اصحاب رسانه و مسئولان فرهنگی کشور ندارید که ما بخواهیم آن را انعکاس دهیم، می گوید: اصحاب رسانه و مسئولان کشور مواظب خودشان و قلب شان باشند، سیگار نکشند امیدوارم خداوند به همه شان توفیق دهد و تن شان سالم باشد.

نویسنده کتاب طنز « حدیث قند» و « غلاقه به خونش نرسید» در پایان بیان می کند: خیلی دوست نداشتم جزو خبرهای اول سال باشم، همیشه به خانواده سفارش می کردم که کسالتم را در میان مردم انعکاس ندهید، بگذارند مردم در سال جدید به خبرهای جذاب دیگر مشغول باشند، اما متأسفانه محبت دوستان پاگیر شد.