به گزارش پارس ؛ مهر به نقل از امپریال، رابرت دنیرو که با اولین کار مشترکش با دیوید او راسل یعنی" کتابچه بارقه امید" نامزد دریافت جایزه اسکار شد و یکی از بهترین اجراهایش را ارایه کرد، برای بازی در فیلم در دست تولید وی نیز اعلام موافقت کرد.

او گفته است در این فیلم که هنوز نامی برای آن تعیین نشده در نقش فردی بازی می کند که به صورت غیرعمد در فسادی که اف. بی. آی در اواخر دهه ۷۰ در معرض آن قرار می گیرد، درگیر می شود.

دنیرو در این باره گفت: شخصیت من فردی است که وارد میدان می شود و برای بیرون کشیدن بقیه از این وضعیت، همه چیزش را می بازد و به این ترتیب او هم به صورت غیرعمد آلوده این وضعیت می شود. او هیچ چیز غیرقانونی ندارد اما ناخواسته وارد روابط زیرزمینی می شود.

این فیلم ماجرای فردی به نام ملوین واینبرگ (کریستین بیل) را دنبال می کند که با همکارش ماکسین گاردنر (امی آدامز) در کارهای کلاهبرداری دست دارد. دست این زوج برای یک مامور اف. بی. آی به نام جیمی بویل (بردلی کوپر) رو می شود و این دو به او پیشنهاد می کنند که به آنها کمک کند تا از این وضعیت که می تواند به هیاهویی جنایی و بدتر از همه سیاسی منجر شود، بیرون بیایند.

به گفته دنیرو این داستان نشان می دهد که چگونه بازرس دولتی می تواند وارد مسایل سیاسی شود. آنها تلاش می کنند تا با دادن رشوه همه این ماجراها را قانونی جلوه دهند. وی می افزاید در میان همه این آلودگی ها و فساد، جهان دیگری هم هست. دنیرو با خنده می گوید: و در این میان من هنوز دارم درباره آنچه خودم هستم چیزهای جدیدی می فهمم.

جنیفر لارنس، لوییس سی. کی و جرمی رنر نیز در این فیلم که اکنون در حال فیلمبرداری است حضور دارند و با پیوستن دنیرو به این پروژه می توان گفت اوراسل همه گروه فیلم موفق" کتابچه بارقه امید" را یک بار دیگر گرد هم آورده است. دنیرو در ماه مه (اردیبهشت) نقش خودش را در این فیلم ایفا می کند.

همزمان اعلام شد که دنیرو با پذیرش بازی در فیلم ورزشی" دست های سنگ" به کارگردانی جاناتان یاکوبوویچ جایگزین آل پاچینو می شود. این فیلم زندگی رابرت دوران قهرمان مشت زنی را روایت می کند و دنیرو در نقش مربی این قهرمان که ادگار رامیرز در نقش او ظاهر خواهد شد، بازی می کند.