وقتی پدر خانه را تمیز کرد، لباس هایی که برای عید برای دانیال خریده بود را تن پسرک کرد و موهایش را آب و شانه کرد. دانیال فکر کرد پدر قرار است او را به مسافرت ببرد و نمی دانست صورت غمگین پدر، خبر از مرگ می دهد. دانیال داشت به شادی هایی که قرار است با پدر داشته باشد، فکر می کرد که پدر بالش را روی دهانش گذاشت و فشار داد. نفس کشیدن برای دانیال سخت و صورتش سرخ بود و بدنش درد داشت. دانیال دستانش را به شلوار نویی که پدر برایش خریده بود فشار داد و وقتی سیاهی چشمان معصومش بالا رفت پدر فهمید که کار تمام است.

به گزارش پارس ، شرق نوشت: این تراژدی را نامادری دانیال به ماموران پلیس کیانشهرخبر داد. دو روز پیش زنی جوان در حالی که به شدت وحشت زده بود به ماموران مراجعه کرد و گفت دانیال هفت ساله کشته شده است. وقتی ماموران به خانه این زن رفتند جسد کودک هفت ساله را پیدا کردند. کبودی صورت و حالتی که بدن پسرک گرفته بود نشان می داد او را خفه کرده اند. نامادری جوان دانیال گفت: من نمی دانم چه اتفاقی در خانه افتاده است. شب قبل از حادثه شوهرم از من خواست خانه را ترک کنم. می گفت می خواهد به مشهد برود، اصرار کردم همراهش بروم. قبول نکرد و گفت سفری است که باید تنها برود. با اصرار همسرم به خانه یکی از اقوامم رفتم. فردای آن روز حوالی ظهر بود که مرتضی با من تماس گرفت و گفت مساله مهمی پیش آمده و باید او را ببینم.

گفتم مگر مسافرت نرفتی، گفت قبل از مسافرت باید من را ببیند. حتی اجازه نداد به خانه بروم و گفت باید قبل از اینکه به خانه بیایی همدیگر را ببینیم. نزدیکی خانه پارکی بود، آنجا با هم قرار گذاشتیم، مرتضی آمد. خیلی ناراحت بود، گریه می کرد و اصلا در حال خودش نبود. همه مدارک شناسایی را با خودش آورده بود؛ از کارت های بانکی گرفته تا شناسنامه همراهش بود. گفت می خواهد برود، هرچه پرسیدم چه شده نگفت و بدون اینکه به صدا زدن های من اعتنا کند، رفت. حالش خوب نبود و به شدت گریه می کرد، از من خواست اگر بدی کرده او را ببخشم. مدارکش را به من داد، گفت دانیال را کشته اما باور نکردم، فکر نمی کردم او را بکشد چون خیلی دوستش داشت. وی ادامه داد: بعد از اینکه شوهرم رفت با عجله به خانه رفتم. نگران دانیال شده بودم. وقتی وارد اتاق شدم دیدم جسدش روی زمین افتاده و مرتضی واقعا او را کشته است. بلافاصله بعد از دیدن این صحنه با ماموران تماس گرفتم و ماجرا را گفتم.

پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و جسد دانیال هم برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. ماموران بررسی صحنه جرم نیز گزارش خود را آماده کرده و به بازپرس کشیک ارایه دادند. در این گزارش آمده است: خانه بسیار مرتب است، هیچ چیز از جایش تکان نخورده و جارو شده است. یک پتو و یک بالش در اتاقی که جسد دانیال پیدا شد وجود دارد که به نظر می رسد دانیال با همان بالش کشته شده است. کنار جسد دانیال نامه ای پیدا شد که به نظر می رسد مرتضی متهم پرونده آن را نوشته است. در این نامه آمده: « خیلی ناراحتم، می خواهم خودکشی کنم، کار دیگری نمی توانم بکنم. »

پلیس در ادامه تحقیقات خود متوجه شد، مرتضی سال ها قبل با زنی ازدواج کرده که دانیال حاصل آن ازدواج بوده است. آنها چند سال قبل از هم جدا شدند و مرتضی با تلاش زیاد حضانت پسرش را برعهده گرفت. مادر دانیال بعد از این جدایی به شمال کشور رفت و با مرد دیگری ازدواج کرد. مرتضی هم با ناهید (همسر فعلی اش) ازدواج کرد. اما از مدتی قبل آنها ارتباط پنهانی خود را آغاز کردند و پیامک های زیادی برای هم فرستاده اند.

همسر مرتضی در ادامه بازجویی ها به ماموران گفت: همسرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و کمی عصبی بود، با این حال من دوستش داشتم و با هم درگیر نمی شدیم. رابطه من با دانیال هم خوب بود. گاهی دانیال را دعوا می کرد اما او را هم خیلی دوست داشت. عصبانیت مرتضی زمانی بود که مواد به او نمی رسید، اصلا نمی دانم چرا این کار را کرد. البته از ماجرای ارتباطش با همسر اولش هم خبر نداشتم و فکر می کردم با او گاهی به خاطر دانیال ارتباط دارد.

روز گذشته پزشکی قانونی نیز اولین نظریه خود را اعلام کرد و گفت: دانیال بر اثر انسداد مجاری تنفسی که با جسمی نرم بسته شده جان خود را از دست داده است. اظهارنظر دقیق تر به بررسی های بیشتر نیاز دارد که بعد از انجام آزمایشات سم شناسی اعلام خواهد شد.

ماموران پلیس با توجه به مدارک و گفته های نامادری مقتول تحقیقات خود را برای پیدا کردن پدر دانیال و انگیزه او از قتل آغاز کردند. آنها همچنین مادر مقتول را برای تحقیقات بیشتر احضار کردند. بررسی ها در این خصوص در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.