به گزارش پارس ؛جام حوادث به نقل از دیلی میرور، این نوجوان که دانیل کارتر نام دارد نیمی از دوران محکومیت ۳۲ ماهه خود را پشت سر گذاشته بود که مقامات موافقت کردند وی را به صورت مشروط آزاد کنند و به دانیل فرصت دوباره ای بدهند که خود را در جامعه پیدا کند و زندگی عادی را در پیش گیرد اما این اتفاق نیفتاد. او فقط یک هفته بعد از آزادی جرم خشن دیگری مرتکب و این بار محکوم شد ۳۲ ماه دیگر را در زندان بگذراند. جرم تازه این پسر زورگیری از دختری شانزده ساله و تهدید وی به قتل است.

دانیل پیشتر در حالی که مقدار زیادی الکل و مواد مخدر مصرف کرده بود در یک پارک دختربچه ده ساله ای را ربود. او بعد از تحقیقات پلیسی دستگیر و زندانی شده بود.
دانیل بعد از آزادی مشروط تحت نظر قرار داشت تا مبادا کار خطرناک دیگری انجام بدهد. تنها نیم ساعت قبل از حمله این نوجوان به دختر شانزده ساله ماموران پلیس با او دیدار کرده بودند و یکی از آنها به او گفته بود باید مواظب رفتارش باشد تا دیگر خطایی از او سر نزند وگرنه این بار با وی برخورد شدیدتری خواهد شد. همچنین به او گوشزد شده بود تحت مراقبت است و نباید فراموش کند تبرئه نشده بلکه او را فقط به صورت مشروط آزاد کرده اند تا سعی کند به فردی عادی تبدیل شود.

دانیل بی توجه به این نصیحت ها نیم ساعت بعد به پارک رفت و با دیدن دختر شانزده ساله، دستش را روی دهان او گذاشت و دختر را روی زمین کشید تا با خود ببرد. پدر و مادر دختر به مدت ۲۰ دقیقه در خیابان دنبال فرزندشان گشتند تا بالاخره او را در شرایط نابسامان و در حالی که دانیل او را تهدید به قتل می کرد پیدا کردند.
متهم تهدید کرده بود در صورتی که دختر کوچکترین صدایی دربیاورد و بخواهد در برابر وی مقاومت کند گلوی او را خواهد شکافت اما دختر نوجوان موفق شد در یک لحظه فریاد بکشد و کمک بخواهد. سپس پدرش صدای او را شنید و سراغ وی رفت. دختر وحشت زده از ناحیه گردن مجروح شده و بدنش پوشیده از خون بود.

قاضی پرونده دانیل کارتر بعد از دستگیری مجدد این نوجوان به او گفت وی تهدیدی برای عموم مردم به شمار می آید و این موضوعی جدی و اتفاقی وحشتناک است که باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شده است. او خطاب به متهم گفت: شما تهدیدهای خود را متوجه جامعه کرده اید. این دومین بار است که به یک دختر حمله برده اید و این به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

دانیل که در پرونده اول خود به گذراندن ۳۲ ماه حبس محکوم شده بود این بار حکمی مشابه دریافت کرد و باید ۳۲ ماه دیگر را هم در زندان بگذراند و البته این بار از عفو مشروط خبری نخواهد بود.