به گزارش پارس به نقل از ایران، صبح ۸ فروردین ماه سال جاری در پردیس بومهن بین یک راننده تاکسی و دو مسافر مرد بر سر کرایه دعوای خونینی درگرفت. کسانی که شاهد صحنه درگیری بودند بلافاصله ماجرا را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند و ماموران وارد عمل شدند. دقایقی بعد راننده تاکسی به همراه دو مسافرش بازداشت شدند.

راننده تاکسی که مردی ۴۱ ساله بود و به شدت از ناحیه سر و صورت و دست و پا زخمی شده بود همزمان که وارد کلانتری شد، ناگهان نقش زمین شد. راننده تاکسی توسط اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت اما وی دقایقی بعد تسلیم مرگ تلخی شد. دو مسافر که در صحنه درگیری بازداشت شده بودند تحت بازجویی قرار گرفتند.

این دو مرد ۲۵ و ۱۸ ساله اعتراف کردند که ساعتی پیش در تهرانپارس به صورت دربستی سوار خودروی قربانی جنایت شده و قرار شده بود که به وی دو هزار تومان کرایه پرداخت کنند اما وقتی به مقصد رسیده اند دیده اند هزار و ۵۰۰ تومان بیشتر پول ندارند و وقتی پول را به راننده تاکسی داده اند وی اعتراض کرده و بر سر ۵۰۰ تومان با هم گلاویز شده اند و هرگز قصد کشتن وی را نداشته اند. اکنون تحقیقات در خصوص علت مرگ مرد مسافرکش آغاز شده است.