به گزارش پارس ، مسعود ده نمکی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص فروش دو میلیاردی « رسوایی» در اکران نوروزی گفت: اینکه چرا مردم از فیلمی که مایه های عارفانه و ملو دارم دارد آن هم در حضور فیلم های طنز اینچنین استقبال می کنند را باید کارشناسان پاسخ بدهند اما « رسوایی» فیلمی است که توانست برخی از مخاطبینی که به سینما نمی رفتند را به سالن سینما بیاورد.

وی ادامه داد: کسانی که می خواهند واقع بینانه به این مساله نگاه کنند باید یک بررسی در مورد ترکیب جمعیتی مخاطبین « رسوایی» انجام دهند چرا که یک بخش مهمی از مخاطبین فیلم خانواده های مذهبی هستند که در سال های اخیر یا اصلا به سینما نرفته اند و یا کمتر پایشان به سالن سینما باز شده است اما « رسوایی» توانست پای مخاطبین خاموش را به سینما باز کند.

ده نمکی خاطرنشان کرد: البته اگر تعداد سالن های فیلم در شهرستان همانند « اخراجی ها» بود فیلم به مراتب بیش از دو میلیارد تومان فروش می کرد اما متاسفانه سالن های ما در شهرستان نصف « اخراجی ها» است اما با این وجود مخاطبین در تهران و شهرستان استقبال بسیار خوبی از « رسوایی« به عمل آوردند.

کارگردان « رسوایی» در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث می شود تا فیلم هایش پرفروش شود؟ گفت: در تمام این سال هایی که در سینما هستم این سوال همیشه در ذهن منتقدانم وجود داشته است اما باید بگویم هر وقت دلایل موفقیت جبهه و شلمچه را فهمیدند دلایل موفقیت فیلم هایم را هم می فهمند.

ده نمکی همچنین در خصوص ادامه روند حضورش در سیناپس از ساخت چهار فیلم میلیاردی به فارس گفت: من از سال ۸۱ که با ساخت مستند « فقر و فحشا» کارم تا آغاز کردم تا به امروز بیش از ده سال است که در سینما حضور دارم و دهه دوم کارم را با یک فیلم ملودرام شروع کردم که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و فکر می کنم در این مورد باید کاری که را که انجام می دادم، به سرانجام رسانده ام.

وی افزود: مطمئنا در آینده هم کاری را انجام خواهم داد که براساس ضرورت باشد، البته واقعا دوست داشتم « رسوایی» با چنین حجمی از استقبال مواجه نشود چرا این استقبال کار من را برای آینده سخت تر خواهم کرد اما به این حال همچنان به سراغ موضوعاتی خواهم رفت که کسی به سمت آنها نرفته است.