به گزارش پارس « محمد جواد عطرچیان» در گفت وگو با (ایسنا) ، افزود: تردد خودروها در محدوده بیلقان تا آدران به کندی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است، نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در این ایام را بسیار بااهمیت ذکر و اظهار کرد: علاوه بر اخذ آمار لحظه ای تردد، در این ایام با استفاده از دوربین های نظارتی موجود در محورهای استان وضعیت ترافیک جاده ها در مرکز مدیریت راه های استان بررسی و با هماهنگی با سایر ارگان ها جریان ترافیک هدایت و کنترل شد.

عطرچیان تأکید کرد: به رغم حجم بالای مسافرت ها از استان البرز با استفاده از حمل و نقل عمومی، تمام تقاضای سفر با استفاده از ناوگان مناسب پاسخ داده شد و جابجایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شد.

مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان البرز توزیع ۱۰هزار بروشورنوروزی، اطلاع رسانی گسترده از طریق نصب بیلبورد و بنر، برقراری کشیک نوروزی کارکنان و نظارت مستمر بر عملکرد شرکت ها، بازدید و نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی – رفاهی استان، هماهنگی با انجمن های صنفی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر وسایر سازمان های دست اندر کار طرح نوروزی را از دیگر اقدامات انجام شده برای ایجاد شرایط سفر ایمن برای مسافران ذکر کرد.