به گزارش پارس به نقل از سرویس« اجتماعی» ایسنا، منوچهر جهانیان در بازدید از ستاد اسکان میهمانان نوروزی ناحیه ۲ آموزش وپرورش شیراز با اعلام این خبر افزود: رضایت مسافران از خدمات اسکان در آموزش وپرورش فارس باعث شده ماندگاری سفر دراین استان به چهار تا شش روز افزایش پیدا کند.

جهانیان، وضعیت اسکان در آموزش وپرورش فارس با توجه به حجم عظیم میهمانان نوروزی در این استان را بسیار مطلوب عنوان کرد وگفت: در آموزش وپرورش استان امکانات خوبی برای اسکان میهمانان نوروزی فراهم شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور با اشاره به اینکه بار اصلی اسکان میهمانان نوروزی بر دوش آموزش وپرورش است، گفت: این دستگاه به عنوان یکی از متولیان اصلی واز اعضای فعال در ستاد مرکزی کشور واستان محسوب می شود.

وی بااشاره به اینکه بیش از چهل درصد ازاسکان میهمانان نوروزی بردوش آموزش وپرورش است گفت: با همکاری هیات دولت و ستادهای استانی قرار است تمامی مدارسی که در طول ایام نوروز وتابستان پذیرای میهمانان نوروزی هستند به نوعی تجهیز شده تامسئولین آموزش و پرورش با فراغ بال، برنامه ریزی های اسکان را انجام دهند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور گفت: دربازدیدی که ازبرخی ازمدارس استان صورت گرفت: رضایتمندی میهمانان ازخدمات آموزش وپرورش به حدی بالا بود که حتی یک نفر هم از وضعیت اسکان خود در مدارس شکایت وگلایه نداشت.