به گزارش پارس به نقل از فارس « قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی تا شب پنجشنبه در سینماهای تهران و شهرستان توانست ۹۰ میلیون تومان بفروشد.

این فیلم داستان تعدادی از جوانان است که می خواهند برای اجرای یک تئاتر به خارج از کشور بروند ولی مخالفت پدر یکی از اعضای گروه برای آن ها دردسرهایی به وجود می آورد. « قاعده تصادف» سعی دارد دغدغه های نسل جوان و ارتباط این نسل با والدینشان را به تصویر بکشد.

در « قاعده تصادف» اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی احمدی، روشنک گرامی، الهه حصاری، امیر جعفری، سروش صحت و… به ایفای نقش پرداخته اند.

عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم سینمایی « رژیم طلایی» فروش این فیلم را تا شب پنجشنبه در سینماهای تهران، ۹۷ میلیون تومان اعلام کرد.

« رژیم طلایی» چهارمین ساخته بلند رضا سبحانی و به تهیه کنندگی حسین فرح بخش داستان زن و شوهری را روایت می کند که به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است.

مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی، پروین ملکی، صنم سجادیان، حسین قورچی، انوشیروان نعیمی، نازنین لواسانی، حسین لواسانی، مجید علیزاده، اشکان هورسان، آرش راد، علی مددی و حیدر علیزاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.