به گزارش پارس به نقل از مهر، عبدالحسین علی اکبری ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از محور اردبیل – سرعین به خبرنگار مهر گفت: با توجه علاقمندی گردشگران به استفاده از آبهای معدنی شهر سرعین محور ارتباطی به این شهر بیشترین حجم تردد را در روزهای ابتدایی سال داشته است.

وی افزود: علاوه بر این محور اردبیل- نیر و اردبیل- آستارا نیز تراکم تردد قابل توجهی را شاهد بوده است.

علی اکبری با تاکید به کنترل مداوم محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های جاده ای ادامه داد: تلاش شده با همکاری پلیس راهور ترافیک این محورها کنترل و مسافران با آسایش و آرامش خاطر سفر خود را ادامه دهند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان متذکر شد: هرگونه گره ترافیکی توسط دوربین ها رصد شده و در اولین زمان ممکن رفع می شود.

اوج ترافیک در ساعات ۱۶ تا ۱۹ عصر

وی با بیان اینکه در دور دوم سفرهای نوروزی نیز تمهیدات لازم برای کنترل ترافیک و ایمنی جاده ها اندیشیده شده است، یادآور شد: تاکنون پر ترافیک ترین محور تردد محور اردبیل- آستارا بوده و در برخی ساعات روز ترافیک سنگین در بخشهایی از این محور مشاهده می شود.

علی اکبری با بیان اینکه بالاترین میزان ترافیک ۱۱ صبح تا ۲۱ شب است، اضافه کرد: اوج ترافیک و سنگینی تردد بویژه در ساعات ۱۶ تا ۱۹ عصر مشاهده می شود که نیازمند همکاری گردشگران و رانندگان با عوامل ترافیکی است.