به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، ساعت ۱۱ ظهر امروز تصادف بین یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیون باعث مجروح شدن ۴ نفر شد.

محور سوادکوه از پر ترددترین محورهای شمال

محور سوادکوه از پرترددترین محورهای ورودی استان های شمالی کشور است که در ایام تعطیل شاهد حضور میلیون ها مسافر حرم رضوی و یا استان های گردش پذیر شمالی کشور هستند.

تعریض محور سوادکوه از طرح های بزرگی است که سال ها بنا بر دلایل مختلف با تاخیر روبرو می شود که آخرین قول داده شده برای افتتاح آن در ۶ ماهه اول سال ۹۲ ذکر شده است.

پیچ های خطرناک، تبدیل یکباره ۲ بانده به ۳ یا ۴ بانده، ناآشنایی مسافران با شرایط جاده، دست اندازهای مختلف، شکستگی و استهلاک جاده و عدم رعایت قوانین و مقررات از دلایلی است که موجب ایجاد تصادف در این محور را فراهم آورده است.

توجه به محورهای دیگر مواصلاتی مازندران و تسریع در راه اندازی آن موجب شده است که برخی از کارشناسان از عنوان" جاده مرفهان و جاده محرومان" از آن یاد کنند.

حضور وزیر راه و شهرسازی و نیز حضور چندباره معاون این وزارتخانه و پیگیری نمایندگان نوید حل آن را در آینده ای نه چندان دور می دهد که صحت این مطلب را باید در آینده دید.

انحراف به چپ عامل تصادف تونل شیرگاه بوده است.

ناصر علی صفرپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که تصادف امروز در چند متری تونل شیرگاه رخ داد، گفت: انحراف به چپ پژو دلیل ایجاد تصادف امروز بوده است.

فرمانده انتظامی سوادکوه با تاکید بر لزوم رعایت مقررات، خواستار توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیسی شد.

۴ مصدوم تصادف به مراکز درمانی انتقال یافتند.

جهانگیر آذری نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که تصادف امروز تونل شیرگاه ۴ مصدوم داشت، گفت: مصدومان به مراکز درمانی سوادکوه و قائمشهر منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه افزود: عوامل اورژانس، پایگاه امداد و نجات جوارم و شیرگاه اقدام به انتقال ۳ نفر از مجروحان به بیمارستان شهدای زیراب و یک مصدوم دیگر به بیمارستان رازی قائمشهر کردند.

وی افزود: مصدومان این حادثه دچار آسیب به گردن و شکستگی دست و پا شده اند و حال عمومی آنان رضایت بخش اعلام شده است.