به گزارش پارس به نقل از مهر، سردار علی فضلی در حاشیه بازدید از زیارتگاه فکه افزود: حضور اقشار مختلف مردم در زیارتگاه های راهیان نور چشم گیر است که این امر به برکت خون شهداست.

وی گفت: امسال حضور خودجوش و خانوادگی زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور رشد قابل ملاحظه ای داشته و این حضور از سال های قبل ملموس تر است.

سردار فضلی با اشاره به حضور ۴ میلیونی زائران راهیان نور در سال گذشته خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، ۸۸ درصد از این تعداد زائر برای نخستین بار در مناطق عملیاتی حاضر شدند.

وی همچنین با اشاره به استقبال نسل جوان از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: راهیان نور نشان دهنده رویکرد جدید نسل جوان کشور به ارزش های دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از تمامی مسئولین به ویژه خادمان شهدا تقدیر کرد و گفت: حضور زائران در این مناطق مقدس در واقع حج بصیرتی در کربلای ایران است که بسیار ارزشمند و در خور توجه است.

سردار فضلی با اشاره به افزایش کاروان های دانش آموزی برای حضور در سفرهای معنوی راهیان نور گفت: مسئولیت های بیشتری در سفرهای راهیان نور به دانش آموزان سپرده خواهد شد تا شاهد نهادینه کردن فرهنگ اردوهای راهیان نور در بین دانش آموزان عزیز باشیم.

شایان ذکر است سردار فضلی با حضور در زیارتگاه فکه و ذکر چند خاطره از دوران دفاع مقدس مورد استقبال پرشور از سوی زائران و خادمین قرار گرفتند.