به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرهنگ حسینی دراین باره گفت: در راستای اهداف پلیس فتا در برقراری امنیت و آرامش کاربران در فضای مجازی، تیم رصد این پلیس در گشت زنی های خود در فضای مجازی وبلاگی را که با قصد به بیراهه کشاندن جوانان اقدام به انتشار تصاویر مستهجن کرده بود را شناسایی و این پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

حسینی ادامه داد: در بررسی های اولیه روی این وبلاگ شماره حسابی برای واریز وجه و خرید اعلام شده بود که ماموران پس از استعلام های لازم، صاحب حساب که یک زن بود را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی با بیان اینکه این زن در تحقیقات پلیس مدعی شد که کارت عابربانک خود را در اختیار فرد دیگری گذاشته و مدتی است از وی اطلاعی ندارد، گفت: پس از انجام تحقیقات متهم شناسایی و مشخص شد وی یک فروشگاه اینترنتی نیز به نام خود ثبت کرده که سرانجام متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی مستنداتی مربوط به وبلاگ مستهجن کشف و ضبط شد.

حسینی به آن دسته از مدیران وبلاگ ها و وب سایت های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته اند هشدار داد که برخورد پلیس با این گونه هنجارشکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.