به گزارش پارس به نقل از روزگارنو، شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور خود در" کلاه پهلوی" به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگارن گفت: بعد از بازی در مجموعه خانه پدری تصمیم گرفتم فقط در سریالهای مذهبی و یا تاریخی به ایفای نقش بپردازم و خوشحالم که پس از سالها دوری به تلویزیون بازگشتم.

ایفاگر نقش" مه لقا" در کلاه پهلوی اظهار داشت: در کلاه پهلوی ایفاگر نقش" مه لقا" همسر کدخدایی هستم که طی مراوداتی که با فرماندار ایجاد می کند مرا هم درگیر ماجراهای فرهنگی می کنند.

فراهانی با اشاره به دقت و حساسیت" دری" کارگردان این مجموعه اظهار داشت: کار با" ضیاء الدین دری" به عنوان یکی از پرکارترین و با تجربه ترین کارگردان ها برایم بسیار خاطره انگیز و سرشار از تجربه بود.

وی با بیان این مطلب که گاهی دچار سردرگمی در نقش می شدم ابراز داشت: ضیاءالدین دری حساسیت خاصی درباره چالش ها و ایجاد حس درست بازیگران داشت و هر جا که دچار سردرگمی در نقشش می شدم به درستی مرا راهنمایی می کرد.

فراهانی در خصوص سالهای کار بر روی مجموعه کلاه پهلوی افزود: بازی در این مجموعه سالها به طول انجامید و من از اینکه در کنار بزرگان سینما و تئاتر بازی کردم بسیار خوشحال هستم.

این بازیگر با اشاره به طولانی شدن این پروژه اظهار داشت: گاهی به تعویق افتادن فیلمبرداری ها به گرفتن مجوز برای حضور در لوکیشن های متفاوت برمی گشت که امیدوارم این اتفاق و مشکلات در سینما هم رفع شود.

فراهانی با اشاره به نقش خود و پخش" کلاه پهلوی" تصریح کرد: من سالها با نقش مه لقا زندگی کردم و امیدوارم به هنگام پخش این مجموعه دیگر سانسور نشود.