به گزارش خبر آنلاین، رضا داو نژاد بازیگرسینما، مهمان ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران با اجرای احسان کرمی و گیتی خامنه بودند.
در این برنامه رضا داود نژاد در پاسخ به این سوال که آیا برای نوروز برنامه سفری دارد یا خیر؟ گفت: « من به دلیل بیماری که هنوز آثارش به جا مانده است نمی توانم سفر بروم و پایان فروردین باید عمل جراحی انجام دهم و بعد از آن امیدوارم بهبود پیدا کنم. »


او درباره علت بیماریش گفت: « بسیاری از حوادث دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتاد مثل تشخیص غلط. »

داود نژاد درباره آثاری که پدرس علیرضا داودنژاد با همکاری سایر افراد خانواده می سازد، گفت: « ساخت این فیلم ها از یک جهت آسان است و از طرفی سخت، مثل این که وقتی سر صحنه همه ما حضور داریم، از این حرف ها هم زده می شود که چرا علیرضا از دخترش زیادی فیلم گرفت؟ سختی کار هم این است که از این گروه همدل و خیلی صمیمی قصد ساخت یک کار حرفه ای داشته باشید. »
او ادامه داد: « در خانواده داود نژاد من، خواهرم، پدرم و عمو به طور حرفه ای در سینما کار می کنیم اما سیمرغ را مادر بزرگ هایم گرفتند. »
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: « از میان شخصیت های عروسکی من همیشه شخصیت پسر خاله را دوست داشتم، این عروسک یکی از شخصیت ها محبوب پدرم علیرضا داود نژاد هم هست. »