به گزارش پارس به نقل از مهر، مهدی قریشی با اشاره به آمار ورودی ها به قم از ۲۷ اسفند ماه تا شب گذشته گفت: در این مدت بالغ بر ۹۶۴ هزار و ۵۷۵ دستگاه خودرو از مبادی ورودی به استان قم وارد شده است.

وی با اشاره به ورود چهار میلیون و ۱۵۳ هزار و ۵۷۵ نفر به استان قم تا شب گذشته اظهار داشت: از این تعداد حدود ۲۸۵ هزار نفر در بوستان ها، پارک ها، مدارس، هتل ها و اقامتگاه های موقت اسکان داده شده اند.

یاد آور می شود: ستاد تسهیلات زائرین استان قم با ۱۰ کمیته از ابتدای سال نو تا پایان تعطیلات نوروزی با استقرار در میدان روح الله آماده خدمات رسانی به زائران کریمه اهل بیت است. این ستاد به صورت شبانه روزی تا انتهای تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی است.

کمیته های پشتیبانی و هماهنگی ادارات، خدمات شهری و رفاه عمومی، اسکان، تامین ارزاق، حمل و نقل و ترافیک، امور امدادی و درمان، فرهنگی و امور بین الملل، اطلاع رسانی و راهنمایی، نظارت و ارزیابی و آمار و امنیتی و انتظامی در این ایام به مسافران نوروزی قم خدمت رسانی می کنند.

کمیته اسکان یکی از شاخص ترین کمیته های ستاد تسهیلات زائرین است که مدارس، سالن های ورزشی، هتل ها و آپارتمان ها و مهان پذیرها و… را جهت اسکان زائران آماده کرده است و تا پایان تعطیلات این مکان های آماده پذیرایی از زائران است.