به گزارش پارس، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت وگو با ایسنا، افزود: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۷: ۳۸ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن، عوامل ایستگاه ۸۶ به همراه ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در جاده ورامین، جاده امین آباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل، متوجه شدند دو دستگاه سواری پراید هر کدام با دو سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند.

ملکی با بیان اینکه راننده یکی از خودروها، پس از تصادف از محل متواری شده بود، اظهار کرد: سرنشین دیگر این خودرو که مردی ۳۵ ساله بود، به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت راننده و سرنشین دیگر خودروی پراید، به ایسنا گفت: در این حادثه نیز راننده ۴۵ ساله پراید به شدت مصدوم شد و سرنشین ۶۵ ساله دیگر آن نیز به تایید عوامل اورژانس، به علت شدت جراحت وارده، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد، اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، در ساعت ۸: ۱۳ به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش سفرهای بین شهری در این ایام، از شهروندان خواست به قوانین رانندگی احترام بگذارند و ضمن رعایت سرعت مجاز در رانندگی، از انجام حرکات نمایشی با خودرو یا موتورسیکلت خود جددا خودداری کنند.