به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در ابتدای پیام دکتر فرهاد دانشجو به مناسبت سال نو آمده است: با سلام و درود به روح پرفتوح امام خمینی (قدس سره) و شهدای اسلام و آرزوی توفیق، سعادت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین آرزوی همدلی، دوستی، صفا و صمیمیت برای تمامی ایرانیان عزیز، علی الخصوص خانواده بزرگ و مقتدر دانشگاه آزاد اسلامی، فرارسیدن سال جدید و عید نوروز را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: نوروز پیام آور نوشدن، خلاقیت و دارای نشانه هایی از اعیاد مذهبی و دینی است، راز ماندگاری نوروز پیوند آن با دین مقدس اسلام و سازگاری با نیازهای فطرتی، معنوی و ذات انسانهاست.

در بخش دیگر این پیام آمده: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی ایران و پروژه موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با حمایت مستقیم و ماندگار حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) فعالیت خود را آغاز کرد.

این دانشگاه در سال جدید با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ، مطالبات به حق علمی، فرهنگی و معنوی رهبر فرزانه انقلاب از دانشگاه ها و مسئولان دانشگاهی را مورد تأکید و پیگیری قرار خواهد داد.

رعایت نظم، قوانین و مقررات دانشگاه، لازم و ضروری و باعث رشد و شکوفایی بیشتر دانشگاه است و باید در محیطی صمیمی، دوستانه و هوشمندانه از نظم و قانون پاسداری شود.

تبیین و اجرای برنامه های هیئت امنا استان ها، ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، ترسیم نقشه جامع فرهنگی، ایجاد قطب های علمی و آزمایشگاه های ملی، ایجاد شرکت های دانش بنیان و ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشور با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و حفظ شأن و منزلت اساتید و دانشجویان، تکریم کارکنان و رضایتمندی مخاطبان از اولویت برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است.

رییس دانشگاه آزاد در بخش پایانی پیام خود آورده است: از درگاه خداوند متعال برای ملت غیور و سرافراز ایران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سالی سرشار از برکت، معنویت، موفقیت و بهروزی مسئلت می کنم.