به گزارش پارس به نقل از ایسنا، پس از حضور پررنگ امارات و به ویژه امیرنشین های دبی و شارجه در نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین، دولت امارات قصد دارد این کشور را به یکی از مقاصد گردشگر روس تبدیل کند.

در این راستا امارات با در اختیار گرفتن یکی از بهترین غرفه ها در نمایشگاه گردشگری روسیه تحت عنوان MITT که از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ ماه جاری میلادی در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار می شود، حضور پررنگی خواهد داشت.

نمایشگاه گردشگری مسکو یکی از نمایشگاه برتر در حوزه گردشگری است که امسال بیستمین سال برگزاری خود را جشن می گیرد. دولت امارات همچنین در راستای افزایش گردشگران روس پروازهای خطوط هوایی این کشور از جمله خط هوایی امارات را به شهرهای مختلف روسیه افزایش خواهد داد.

در سال های اخیر جذب گردشگران روس به ویژه گردشگران ثروتمند به راه کار بسیاری از کشورها از جمله چین و هند برای رونق بیشتر صنعت گردشگری تبدیل شده است.

دولت امارات در سال های اخیر تلاش های زیادی را در جهت تبدیل کردن این کشور به مقصد نخست گردشگری خاورمیانه انجام داده که از آن جمله می توان به سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد درهمی امارات در بخش گردشگری اشاره کرد.