محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، محرومیت مهدی طارمی از 4 ماه مسابقات، جریمه 789 هزار و 500 دلاری و آبروریزی بزرگ که بابت خیانت یکسری دیگر پدید آمد. همه ما می‌دانستیم برخلاف گفته‌های یک وکیل، قرار است چه بلایی بر سر باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی بیاید و بالاخره روز واقعه فرارسید تا آبروی پرسپولیس برود.

این حکم، آبروی فوتبال ایران بود که این بار گریبان سرخپوشان را گرفت. همه ما امروز به این موضوع فکر می‌کنیم که کاش فیفا چنین حکمی را در روز دیگری غیر از روزهای پرالتهاب پیش از دیدار با الهلال صادر می‌کرد اما امروز پرسپولیسی را می‌بینیم که از باران حکم سرسختانه علیه خود خیس شده و بعد از روز واقعه به دیدار الهلال می‌رود.

برانکو می‌گوید تیمش شرایط بسیار خوبی دارد و این موضوع، دل‌مان را گرم می‌کند. از سوی دیگر، با هر بازیکنی که گپ می‌زنیم، از شرایط خوب پرسپولیس می‌گوید و اینکه تیم، به شرایط مطلوب خود رسیده است و حتی بدون حضور مهدی طارمی هم می‌تواند مقابل حریف عربستانی با قدرت بازی کند. گاهی همین جزئیات می‌تواند آرای کلی مثل محرومیت‌ها را تحت تأثیر خود قرار بدهد. با این حساب چاره‌ای نیست غیر از اینکه خوشبین باشیم و منتظر شروع بازی پرسپولیس برابر الهلال بمانیم.