در هفته های اخیر هواداران بارسلونا روزهای پرتنش و پراسترسی را سپری کرده اند و حالا و در حالیکه تنها چند ساعت تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا باقی مانده، نام های جدیدی برای تقویت ترکیب این تیم شنیده می شود.

علیرغم تلاش بی وقفه مدیران بارسا برای نهایی کردن انتقال کوتینیو و تقلای این بازیکن مبنی بر پیوستن به بارسا، مدیران لیورپول هنوز هم به جدایی ستاره برزیلی خود رضایت نداده اند و با گذشت هر دقیقه احتمال رخ دادن این اتفاق کمتر می شود.

اما ساعتی پیش رادیو کادنا از تلاش بلوگرانا برای جذب مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال در روز پایانی خبر داد. قرارداد هافبک آلمانی توپچی ها یک سال دیگر به پایان می رسد و مدیران این تیم رقم 60 میلیون یورو را برای فروش اوزیل درخواست کرده اند.

مدتی قبل مطبوعات انگلیسی خبر از احتمال تمدید اوزیل با آرسنال با حقوق 225 هزار پوند در هفته دادند که این اتفاق تا به حال رخ نداده و ممکن است طی ساعات آتی شاهد نهایی شدن انتقال اوزیل به بارسلونا باشیم.

دیگر گزینه مطرح شده توسط نشریه سان، ریاض محرز وینگر الجزایری و گلزن لسترسیتی است که به جز بارسا، مشتری پر و پا قرضی همانند چلسی را نیز مقابل خود می بیند و با توجه به انتقال دمبله، خود این بازیکن نیز احتمالا ترجیح می دهد در لیگ برتر به بازی کردن ادامه دهد.

اما به هر حال، طی چند ساعت آتی تکلیف آخرین خرید بارسا نیز مشخص می شود و از بین نام هایی چون کوتینیو، دی ماریا، اوزیل یا محرز احتمالا یکی راهی نوکمپ خواهد شد.