استقلال به بازی پایانی خود در لیگ قهرمانان رسید و از ساعت 20:20 با قضاوت داوران سریلانکایی برابر نماینده ی عربستان قرار می گیرد. مهدی رحمتی در این دیدار مانند همیشه انتخاب اول و همیشگی منصوریان برای حراست از دروازه ی آبی پوشان است اما درباره ی دیگر پست ها ابهامات زیادی وجود دارد.


رابسون و پادوانی دو مدافع همیشگی منصوریان هستند اما احتمال حضور مجید حسینی در مرکز خط دفاعی بسیار زیاد است و شاید استقلالی ها در این دیدار بازیکنان تک کارته ی خود را نیمکت نشین کنند.


خسرو حیدری و میلاد زکی پور نیز گزینه های اصلی منصوریان برای حضور در کناره های دفاع هستند اما گزینه هایی مانند مگویان و یعقوب کریمی نیز برای حضور در این منطقه از زمین حضور دارند که می توانند از ابتدا برای منصوریان به میدان بروند.

امید نورافکن و امید ابراهیمی زوج با ثبات و موفق استقلال در مرکز زمین هستند که فرشید اسماعیلی در این دیدار یک خط جلوتر از آنها به میدان می رود. علی قربانی و کاوه رضایی دو مهاجم قطعی استقلال در این مسابقه هستند و انتظار حضور جابر انصاری در زمین بعد از درخشش در دو بازی گذشته، دور از ذهن نیست.


ریسک استفاده از بازیکنان یک کارته و اهمیت نه چندان زیاد بازی موضوعی است که احتمالا انگیزه ی منصوریان برای تغییر در خطوط مختلف است. به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر التعاون به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، مگویان، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، جابر انصاری و کاوه رضایی