المپیاکوس یونان با تساوی هفته گذشته مقابل لوادیاکوس نتوانست به قهرمانی برسد اما از ساعت 20:30 امشب که در ورزشگاه خانگی کارایسکاکیس میزبان جیانینا بود، موفق شد با برتری پر گل 5 بر صفر و در حضور 90 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد به این مهم دست پیدا کند.

 

مارکو مارین، مانوئل دا کوستا و آلبرتو دِلا بِلا در دقایق 21، 24 و 29 موفق به گلزنی برای المپیاکوس شدند تا این تیم نیمه اول را با برتری 3 بر صفر به پایان ببرد؛ در نیمه دوم هم نمایش برتر یاران انصاری‌فرد ادامه داشت و آلبرتو دِلا بِلا و آلخاندرو دومینگوئز(پنالتی) در دقایق 72 و 81 توانستند دو گل دیگر برای صدرنشین یونان بزنند تا این تیم با پیروزی 5 بر صفر این دیدار را به سود خود تمام کند.

 

یاران انصاری‌فرد با این پیروزی به امتیاز 63 امتیاز رسیدند و باتوجه به فاصله 6 امتیازی با پائوک رده دومی، در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های سوپر لیگ یونان در فصل 2017-2016 موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

 

انصاری‌فرد که در این فصل 5 گل زده و 2 پاس گل داده، پس از درخشش در پانیونیوس در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم به المپیاکوس پیوست و در ترکیب اصلی این تیم جای گرفت تا امشب به همراه المپیا به مقام قهرمانی سوپر لیگ یونان برسد.

 

المپیاکوس برای هفتمین فصل متوالی و چهل و چهارمین بار در سوپر لیگ یونان توانست به مقام قهرمانی برسد.