امیر قلعه نویی بعداز ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: فردا به دنبال سه امتیاز هستیم و امیدوارم هواداران نیز بیایند و حمایت کنند.

وی سپس با تاکید بر اینکه وزیر ورزش دیگر رفته و انتقاد کردن در زمان کنونی درست نیست، افزود: معرفت حکم می کند که دیگر انتقاد نکنیم، البته وی به من لطمه زده است.

قلعه نویی سپس با اشاره به اینکه اگر دنبال پیشرفت فوتبال ایران هستیم باید از اروپا الگوبرداری کنیم، افزود: فردا بازی سختی در برابر تیم خوب فولاد داریم ولی تراکتور تیم بزرگی است و ما به امید خدا و با حمایت هواداران پیروز می شویم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تیم فولاد خوزستان بعداز اضافه شدن طالب لو و انصاری پیشرفت خوبی داشته، ادامه داد: ۵۰ متر روبه به جلو تیم فولاد بسیار خوب و سرعتی است.

سرمربی تراکتور همچنین افزود: اگر سه امتیاز را فردا بگیریم، حتما به صدر جدول باز می گردیم.

وی به بازی قبلی تیمش با سایپا هم اشاره کرد و گفت: برابر سایپا اصلا خوب نبودیم و بخشی از آن به خاطر قدرت تاکتیکی تیم سایپا بود ولی فردا باید آن نتیجه را جبران کنیم.

لازم به ذکر است در نخستین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه تیم ‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم می ‌روند.

گفتنی است پیش از این بازی، تراکتورسازی با ۱۶ امتیاز تیم دوم جدول رده‌ بندی لیگ برتر فوتبال است و در سوی دیگر فولاد با ۱۰ امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.