طبق آخرین اعلام فدراسیون فوتبال ایران دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چهارمین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 ساعت 18 روز سه شنبه 20 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 
پس از مخالفت فیفا با تغییر روز برگزاری این مسابقه به دلیل مصادف شدن این بازی با روز تاسوعای و شب عاشورای حسینی، بنا به درخواست مسئولان فدراسیون فوتبال ایران قرار بود این مسابقه ساعت 16 برگزار شود که کره ای ها مخالفت کردند.
 
زمان بازی ایران و کره جنوبی در سایت رسمی فیفا به وقت محلی ساعت 18:15 وارد شده (قسمت چپ که با کادر آبی مشخص شده است) و این درحالیست که در قسمت وسط (با کادر قرمز مشخص شده است) که ساعت بازی ها به وقت تهران است باید به وقت محلی ایران تنظیم شده باشد، اما ساعت بازی 17:30 درج شده است.
 

 
به گزارش مشرق، همچنین سایت رسمی AFC هم ساعت بازی را 18:15 به وقت محلی تهران اعلام کرده است.

 


این در حالیست که محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی در گفت و گوی کوتاهی با مشرق اعلام کرد: بازی طبق آخرین اعلام راس ساعت 18 آغاز خواهد شد و جلسه هماهنگی هم فردا (دوشنبه) یک ساعت قبل از نشست خبری مربیان دو تیم برگزار خواهد شد.
 

به نظر می رسد با توجه به بررسی زمان‌های اعلام شده برای دیدارهای قبلی این مرحله توسط دو سایت معتبر (FIFA و AFC) در نهایت ساعت اعلامی توسط این دو سایت یعنی 18:15 درست باشد.