پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران در بازیهای المپیک با اشاره کسب سهمیه کیمیا علیزاده گفت: علیزاده بسیار مستعد و تکواندوکاری تواناست. او می تواند در المپیک هم نتیجه بگیرد به شرطی که به خود باوری برسد و خوب تمرین کند.

وی ادامه داد: او مهمترین رقیبش جید جونز انگلیسی را دوبار شکست داده است و شکست او کار سختی نیست. قطعا زمین المپیک متفاوت است. خصوصا برای علیزاده که سن کمتری دارد و تجربه حضور در این زمین را نداشته، اما با این حال او مدال جهانی و گرند پری دارد و با این سن کم در رویداد های زیادی حضور داشته است. اگر به همین صورت پیش رود قطعا شاهد درخشش او در المپیک هم خواهیم بود.

ساعی در خصوص کنار گذاشتن مینو مداح از سرمربی‌گری تیم ملی بانوان گفت: به نظرم می شد راهکاری را پیش برد که از هر دو مربی استفاده کرد. علیزاده از بچگی زیر نظر کمرانی کار کرده و به لحاظ روانی برایش خوب است اما نباید تجربه مداح را نادیده گرفت و حضور او نیز می توانست کمک کند.

وی همچنین افزود: تیم ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک می توانست بهتر نتیجه بگیرد. شاید کمی بدشانسی گریبان گیر تیم بود. در بخش مردان شایسته کسب چهار سهمیه بودیم و آسیب دیدگی اسبقی و عدم محاسبه امتیازات یعقوبی باعث شد سهمیه چهارم را نگیریم. در بخش بانوان نیز خدابنده می توانست سهمیه بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک با بیان این که اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا با کادری جداگانه تصمیم به جایی بود ،خاطر نشان کرد: تیم ایران با قهرمانی در آسیا نشان داد که جوانان ایران نیز حرف زیادی برای گفتن دارند. کل تیم برای اولین بار رقابت های قهرمانی آسیا را تجربه می کرد، اما با این حال سکوی قهرمانی را کسب کرد. حضور تیم با کادری مستقل نیز تصمیم درستی بود.

وی در خصوص تیم المپیکی مردان ایران گفت: ایران تیم خوبی در المپیک دارد و هر سه ملی‌پوش تمرینات خود را به خوبی پشت سر می‌گذارند. در دو تورنمنت اخیری که شرکت کردند نتایج خوبی گرفتند. البته کسب نتیجه در اینگونه تورنمنت ها خیلی مهم نیست و بیشتر باید تکواندوکاران آمادگی خود را بالا ببرند.

قهرمان سابق تکواندو در پایان گفت: تیم ایران جوان و با انگیزه است. تکواندوکاران اگر با این روند پیش روند و آن طور که هستند مبارزات همیشگی خود را به نمایش بگذارند نتیجه خوبی در المپیک می گیرند.