به گزارش پارس به  نقل از مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش در یک دیدار دوستانه مقابل پدیده مشهد با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و تیم ما به این بازی‌ها نیاز داشت تا بتوانیم با آمادگی هر چه بیشتر نیم فصل را آغاز کنیم.

 

وی در خصوص مصدومیت امین حاج‌محمدی نیز گفت: مصدومیت او جدی نیست و خدا را شکر با تلاش کادر پزشکی، شرایط او بهتر شده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص بازی نکردن توسکی که قرار است به استقلال تهران بیاید، گفت: او بازیکن تستی است و باید بازی کند تا من، او را بشناسم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که مدیر برنامه‌هایش گفته چون قرارداد ندارد، اجازه بازی به او در دیدار دوستانه ندادند، گفت: این را باید از مدیر برنامه‌های او سؤال کنید اما اگر قرار است که او به استقلال بپیوندد، باید خودش را نشان بدهد و مورد تائید کادر فنی استقلال قرار بگیرد که در غیر این صورت او به جمع ما اضافه نخواهد شد.

وی در خصوص حذف تیم امید از مقدماتی المپیک نیز گفت: این روزها هجمه‌ زیادی علیه این تیم و محمد خاکپور است و متاسفانه هر کس از راه می‌رسد، علیه خاکپور صحبت می‌کند و تیم را مورد انتقاد قرار می‌دهد اما به نظر من تیم بسیار خوب بازی کرد و بازی با ژاپن می‌توانست برنده دیدار باشد اما بدشانس بود که در پایان ۹۰ دقیقه توپ‌هایش وارد دروازه نشد و متاسفانه در دقایق پایانی ۱۲۰ دقیقه گل‌های بدی دریافت کرد و از دور مسابقات حذف شد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که ذوب‌آهن حریف شما در هفته آینده در جام شهدا نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و ضعیف ظاهر شد، گفت: شرایط تیم‌ها همه یکسان است و با توجه به اینکه همه در دوران پرفشار بدنسازی بودند، نمی‌توانیم انتظار زیادی از تیم‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: خود ما هم مقابل تیم ملی دانشجویان شکست خوردیم و مقابل پدیده به تساوی رسیدیم. اما مطمئن باشید با شروع نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که صحبت‌های شما نشان می‌دهد که توسکی جایی در استقلال ندارد، گفت: من را وارد حاشیه نکنید و تنها به شما می‌توانم بگویم که اگر او از هر لحاظ آماده باشد، می‌تواند به استقلال بپیوندد.

سرمربی تیم استقلال در پایان و در خصوص ماهان بغدادی که چند روزی با استقلال تمرین کرده بود، گفت: او انتظارات ما را برآورده نکرد و به همین دلیل نتوانستیم او را جذب کنیم.