به گزارش حوزه ورزشی پارس نیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبا از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه دیدار فینال تورنمنت چهار جانبه شهدا را در ورزشگاه شهر قدس برگزار کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم خاتمه یافت. محمد قاضی در دقیقه ۶۴ برای صبا گلزنی کرد.

پرسپولیس با ترکیب علی محسن‌زاده، رضا نورمحمدی (مایکل اومانیا)، محسن بنگر، بابک حاتمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی (رضا خالقی فر)، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، بنگستون (امید عالیشاه) و مهدی طارمی (علی علیپور) کارش را آغاز کرد.

دو تیم بازی چندان خوبی را در نیمه نخست ارائه نکردند و حملات هر دو تیم به یک سوم دفاعی حریف ختم می‌شد. در این نیمه شوت محکم طارمی از زاویه بسته روی پاس مستقیم مسلمان از معدود موقعیت های خلق شده توسط پرسپولیس بود. در دقیقه ۴۳ نیز فرار صادقیان و ضربه او به کنار دروازه پرسپولیس رفت.

در نیمه دوم بازی هجومی‌تری از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد. تیم پرسپولیس که روی بازی تکضرب برنامه داشت، صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد ولی راه به جایی نبرد. در مقابل تیم صبا که روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد، در دقیقه ۶۴ توسط محمد قاضی گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

بعد از این گل برانکو چند تغییر در تیمش ایجاد کرد و علی علیپور، رضا خالقی فر و مایکل اومانا را وارد زمین کرد تا از این فرصت برای جبران نتیجه و محک زدن سایر بازیکنانش استفاده کند؛ با این حال این تعویض‌ها نه تنها کمکی به جبران نتیجه نکرد بلکه پرسپولیس ناهماهنگ‌تر از دقایق قبل به کارش ادامه داد.

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس هم در دقیقه ۸۴ به خاطر آنچه که داور «تمارض» تشخیص داده بود، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد تا سرخپوشان ۶ دقیقه پایانی را ۱۰ نفره بازی کنند و نتوانند کاری از پیش ببرند تا بازی با همان یک گل به اتمام برسد.