به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرمای هوا و بارش برف در شهر تهران باعث استقبال اندک تماشاگردان از بازی استقلال - استقلال خوزستان شده بود، به نحوی که تعداد تماشاگران حتی از دیدارهای اخیر آبی پوشان کمتر بود.

* تیم استقلال خوزستان در دیدار مقابل استقلال با ترکیب پرویز کریمی، سهراب بختیارزاده، محمد طیبی، عبدالهادی خنیفر، محمدابراهیم خسروی، عادل کلاه کج، موسی کولی بالی، ایمان مبعلی، محمود تیغ نورد، فرزاد جعفری و میلاد میداوودی به میدان رفت. نکته قابل توجه نیمکت نشین حسین کعبی در این دیدار است.

* با توجه به بارش برف و همچنین سرمای هوا باز هم همانند روزهای گذشته استقبال کمی از بازی خانگی استقلال شده است و بیشتر حاضران به زیر سقف طبقه اول پناه برده بودند.

* ایمان مبعلی و میلاد میداوودی، ۲ بازیکن تیم استقلال خوزستان که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را دارند از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفتند.

* مبعلی و میداوودی برخورد گرمی با بازیکنان استقلال به هنگام گرم کردن داشتند.

* هواداران استقلال پس از اطلاع از شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه به شادی پرداختند.

* خبرنگاران ژاپنی که در چند روز گذشته برای تهیه مستند از دربی ۲۷ دی ماه در تمرینات استقلال و پرسپولیس شرکت کرده بودند امروز نیز برای تماشای دیدار استقلال و استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما با توجه به اینکه آی دی کارت بازی های لیگ را در اختیار نداشتند پشت در اصلی ورزشگاه یک ساعت معطل شدند و پس از رایزنی های انجام شده وارد ورزشگاه شدند.

* بزرگی ورزشگاه آزادی باعث تعجب خبرنگاران ژاپنی شده بود.

* سهراب بختیاری زاده، ایمان مبعلی و میلاد میداوودی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال و امیر قلعه نویی رفتند. امیرحسین صادقی نیز از طرفل استقلالی ها به سمت عبدالله ویسی رفت.

* سهراب بختیاری زاده، کاپیتان تیم استقلال خوزستان برخورد بسیار گرمی با آندرانیک تیموریان و امیر قلعه نویی داشت.

* پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.

* امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال بارها از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.