مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» در شب گذشته با تعریف از فرهنگ ترافیک میزبان لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین وحید شمسایی آقای گل فوتسال ایران بود.

 
در برنامه دیشب، مهران مدیری از دو خانواده‌ای که در هفته گذشته برنده دو خودرو شده بودند هم دعوت کرد و در خلال گفتگوهایش با مهمان‌های برنامه، از لیلا حاتمی و علی دایی خواست تا به برنامه «دورهمی» بیایند.
 
لاله اسکندری به عنوان اولین مهمان به روی صحنه «دورهمی» آمد و پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان داخل در استودیو از رانندگی حرفه‌ای بعضی از خانم‌ها گفت.
 
وی در ادامه با بیان اینکه ما پنج خواهر و برادر هستیم، از رابطه خودش با ستاره اسکندری خواهرش گفت و بیان کرد: در بچگی چون فاصله سنی کمی با هم داشتیم، ستاره با حسادت‌هایی که داشت من را اذیت می‌کرد و چون یک سال کوچکتر بودم همیشه به اصطلاح کیسه بوکس ستاره بودم.
 
اسکندری افزود: من از سال 77 کار خودم را با گریم در کار تصویر آغاز کردم و کم کم چون آن سال‌ها دانشجوی گرافیک و نقاشی بودم وارد عرصه هنر شدم و چون از بچگی به بازیگری علاقه داشتم ،بازیگری را انتخاب کردم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه انتخابم پروژه‌های طولانی است عنوان کرد: در واقع به خاطر اینکه در کار صبور هستم، بیشتر پروژه‌های سنگین و بلندمدت را به من می‌دهند و اکثر مدت‌ها تصویربرداری‌هایم زیر ده ماه نبوده و همه تا یک سال طول کشیده است.
 
خاطرات آقای گل فوتسال جهان در «دورهمی»
اسکندری از هم بازی شدن با خواهرش ستاره بیان کرد: من و ستاره تا به امروز در هیچ یک از مجموعه‌های تلویزیونی همبازی هم نبودیم و ستاره سر کار رقص پرواز، یک تک سکانس هایی را افتخاری برایمان بازی کرد.
 
وی به فعالیت خود در چند رشته هنری و فرهنگی اشاره کرد و در خصوص فعالیت‌هایش اظهار داشت: در واقع من کار در نقاشی و رنگ را از بچگی در کارگاه قالی بافی پدر بزرگم به ارث بردم و کم کم وارد صنایع دستی و هنر های تجسمی شدم. باید بگویم که بازیگری یک کار جمعی است و تا وقتی که درگیرش هستی تو عضوی از این خانواده به حساب می آیی و تا وقتی که درگیر هنر‌های تجسمی، نقاشی و رنگ هستی در درون خودت فرو می‌روی و زمان و سن دیگر برایت معنا پیدا نمی‌کند.
 
اسکندری در ادامه به مهمترین دستاورد خود در زندگی اشاره کرد و گفت: به عقیده من این نه گفتن به نشدن و نتوانستن بهترین و مهمترین دستاوردی است که در این چند سال به دست آورده‌ام.
 
وی از بازی خوب و زندگی موفق لیلا حاتمی گفت و نام او را به عنوان بانویی موفق هم در عرصه کاری و هم زندگی نام برد.
 
اسکندری در پایان گفته های خود از دعوت مهران مدیری برای حضورش در برنامه «دورهمی» تشکر کرد و گفت: خیلی خوشحالم که امشب بعد از گذشت 18 سال در کنار شما هستم و خیلی ممنونم.
 
خاطرات آقای گل فوتسال جهان در «دورهمی»
در ادامه برنامه مهران مدیری میزبان وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان با تعداد 392 گل بود.
 
شمسایی در ابتدای گفته های خود درباره ورودش به عرصه ورزش گفت: من در رده نوجوانی و جوانی بودم که زانوانم به شدت آسیب دید و مجبور شدم تا سال‌ها فوتبال بازی نکنم، تا بعد از 6 سال که با توپ بازی نکردم وزنم بالا رفته بود و در همان زمان به پیشنهاد برادرم وارد عرصه ورزش و فوتسال شدم.
 
وی در ادامه در خصوص حضور خود در عرصه ورزش گفت: سن در شناسنامه فقط و فقط یک عدد است و ارزشی ندارد. تا جایی که بدانم حضورم در فوتسال مفید خواهد بود، می‌مانم.
 
شمسایی از خاطرات بازی در ایتالیا و دل تنگی هایش برای تهران گفت و دست آخر با تشکر از مهران مدیری و برنامه خوب او صحبت های خود را به اتمام رساند.
 
گفتنی است؛ مهران مدیری شب گذشته از فرهنگ ترافیک و اتفاقات جالب برخورد با این معضل اجتماعی در تهران گفت و برنامه «دورهمی» را به پایان رساند.