به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی‌رضا باباشاهی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفتمین روز عروج ملکوتی 5 شهید بسیجی شهرستان کامیاران، ضمن تسلیت به خانواده شهدا و تبریک شهادت این 5 بسیجی دلاور، اظهار داشت: این پنج بسیجی شهید شهرستان کامیاران به واقع ماندگار شدند و با پیوستن به اقیانوس ابدی حق، چراغ راه و هدایتگر ما شدند.

 وی ضمن اشاره به آیات متعددی از قران کریم در خصوص جایگاه و منزلت شهید و شهادت نزد پروردگار، افزود: خداوند در قرآن کریم بعد از آوردن نام دو نفر صلوات و درود می‌فرستد که این دو نفر پیامبر بزرگ اسلام و بعد از ایشان شهید است که همین آیه مایه افتخار و بالندگی خانواده های شهدای برای جایگاه فرزندانشان است.

باباشاهی ضمن تأکید بر لزوم حفظ و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اضافه کرد: به واقع ملت، کشور و بقای فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند حفظ یاد و خاطر شهدا است چراکه شهدا والامقامانی هستند که به این اقدامات نیازی ندارند.

وی بیان کرد: شهدا با حرکت جهادی خود، تمامی هستی مادی خود را برای آسایش و رفاه دیگران و افراد غیرخود فدا کرد و گرامی داشت یاد و خاطر آنها به واقع گرامی داشت فرهنگ و جایگاه ایثار و شهادت است.

 باباشاهی به نیاز امروز کشور به ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پای‌مردی اشاره کرد و افزود: پیام شهدا استقامت و صبر در مسیر الهی است، همچنان که 36 سال صبورانه شهید تقدیم انقلاب کردیم ادامه این راه پرفیض نیز نیازمند صبر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان در خصوص وظیفه بازماندگان در مقابل شهدا، به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد، اظهار کرد: به واقع وظیفه ما شناخت دشمنان واقعی انقلاب و اسلام و ترفندها و نقشه‌های رنگارنگ آنها است.

وی خاطر نشان شد: دشمن واقعی انقلاب و اسلام ناب محمدی از ازل تا ابد استکبار و صهیونیسم جهانی است و تمامی گروهک‌ها دست نشانده و بازیچه‌های دست این دشمنان بزرگ ما هستند.

باباشاهی تفرقه قومی را یکی از ترفندهای دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ایجاد تفرقه‌های قومی از نقشه‌های دشمن در زمینه دشمنی با ما است که خوش‌بختانه کشور ما از این مرحله گذشته و تمامی اقوام مختلف ایرانی با زندگی در کنار هم ریشه این ترفند را خشکانده است.

تک مذهبی کردن مرحله جدید تفرقه افکنی دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان تفرقه‌های مذهبی را از دومین ترفندهای دشمن در مقابله با اسلامی دانست ضمن اشاره به اینکه کشور ایران از این مرحله هم با سربلندی بیرون آمده است، اضافه کرد: دشمنان ما در قالب ترفندهای و تفرقه‌های مذهبی به مرحله جدیدی از دشمنی رسیده‌اند و می‌خواهند همه را یک مذهبی کنند.

به گفته باباشاهی، پیامبر، امامان، خلفا و همه بزرگان اسلام در واقع سلف صالح بودند و همه ما به سلف صالح احترام می‌گذاریم.

 وی اقدامات سلفی‌های را از اقدامات یزیدی دانست و تصریح کرد: اما دشمنان اسلام در قالب سلفی‌ها در حال قتل عام و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع هستند و آن‌ها در واقع ادامه دهنده کسانی هستند که فرزندان پیامبر بزرگ اسلام (ص) را در کربلا به شهادت رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان در پایان ضمن تأکید بر لزوم اطلاع دهی و آگاهی دهی به همه فرزندان برای اینکه دچار فریب‌کاری سلفی‌ها و وهابی‌ها نشوند، اظهار کرد: کسانی که مخالف احزاب مختلف بوده و می‌خواهند همه پیرو یک مذهب شوند در واقع دست نشانده اسرائیل غاصب و آمریکا بوده و با این اقدامات خود به واقع در حال ایجاد مرزهای امن برای دشمنان مسلمین هستند.