نتایج انتخابات شوراها در آذربایجان شرقی

نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی مشخص شد.

به گزارش پارس به نقل از مشرق، اسماعیل آذریان در تبریز اذعان داشت: در حال حاضر مردم و کاندیداها می توانند تعداد آرا و منتخبان خود را در قالب آگهی در سطح شهر مشاهده کنند. شهر آذرشهر

وی درباره منتخبان حوزه های شهری در آذرشهر گفت: هفت نفر منتخب شهر آذرشهر به ترتیب محمد علیپور با ۳۶۹۹ رای، علی جهانگیری با ۳۶۸۹ رای، جعفر چیت ساز با ۳۶۵۳ رای، حبیب اسماعیلی با ۲۸۴۹ رای، حسن پناه زاده با ۲۴۷۶ رای، رسول نقیدی با ۲۳۳۶ رای و حمید دواتگری با ۲۱۲۸ رای بودند.

شهر گوگان

آذریان، پنج نفر منتخب شورای شهر گوگان را ابوالفضل قلعه گاوگانی با ۲۵۴۶ رای، دبیر محمودپور گاوگانی با ۱۹۸۱ رای، جمشید فیض الله زاده گاوگانی با ۱۷۴۲ رای، احمد عبدالله زاده گاوگانی با ۱۶۹۰ رای و حبیب پوراسد گاوگانی با ۱۴۰۰ رای اعلام کرد.

شهر ممقان

این مسئول وزارت کشور در شهرستان آذرشهر درباره منتخبان شهر ممقان نیز گفت: علی گلابی، علی مهدوی، یونس اکبرزاده، وحید رخشا و مجید مقنی باشی به ترتیب با ۱۸۶۵،۱۵۷۵،۱۱۶۹،۱۱۱۳ و ۱۰۰۴ رای نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه هستند.

شهر تیمورلو

فرماندار آذرشهر نتایج رای گیری در شهر تیمورلو طی ۲۴ خرداد را نیز به این ترتیب عنوان کرد: سعید ایوخارتیمولو ۱۸۶۳ رای، محمدرضا رسولی ۱۶۹۹، حسین کاظم پور ۱۶۷۹، علیرضا بشیرلی ۱۴۲۰ رای و حسن طالب زاده ۱۳۸۲ رای.

طی این انتخابات ۲۲ نفر منتخب شوراهای شهری آذرشهر انتخاب شدند.

اعضای ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر مراغه مشخص شدند
منصور صادقی اصل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرتضی باستانی با ۲۵ هزار و ۱۴۸رای، علی عباسی با ۱۴ هزار و ۴۱۴، فریبا ولی پور با ۱۲ هزار و ۹۲۵، سید جواد عطارموسوی با ۱۲ هزار و ۳۸۲، فریبا عباسی با ۱۲ هزار و ۳۱۹ و یحیی غلامی مردق با ۹ هزار و ۲۰۷ رای به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مراغه راه یافتند.

وی افزود: قادر جویا با هشت هزار و ۹۰۶ رای، رقیه رستمی با هشت هزار و ۱۱۱، ارسلان محمدی آغاجری با هشت هزار و ۱۱۰، بهمن حسین نژاد با هشت هزار و ۳۱ و محمد اکرمی با هفت هزار و ۸۸۶ رای نیز جزو دیگر راه یافتگان به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی مراغه هستند.

صادقی اصل گفت: حسین شیری، هوشنگ نصیری، علی داداش پور، ناظم عزیزی و لیلا مصری نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی مراغه انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات مراغه گفت: در شهر خدا جو نیز جمال الدین اسعدی با ۴۸۲ رای، بهروز پاشایی با ۴۵۶ رای، جواد اروجی خراجو با ۴۰۳ رای، سجاد جلالی با ۳۶۶ رای و حامد امامی خراجو با ۳۵۲ رای به شورای اسلامی شهر خراجو راه یافتند.

صادقی اصل اضافه کرد: رحیم اسکندر و جعفر عزت شعار نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه در ادامه افزود: ۲۲۴ نفر در روستاهای بخش مرکزی و ۱۷۵ نفر در روستاهای بخش سراجو به عنوان شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان انتخاب شدند.

مردم مراغه همزمان با انتخاب رییس جمهوری دولت یازدهم، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها را از بین ۸۸ داوطلب در مراغه، ۱۲ نفر در خداجو، ۴۵۵ نامزد در روستاهای بخش مرکزی و ۲۹۵ نفر در روستاهای بخش سراجو انتخاب کردند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: در انتخابات گذشته ۷۳.۳ درصد مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا های شهر شرکت کردند.

صادقی اصل با بیان اینکه ۱۸۴ هزار ۳۲۸ نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای در این دوره از انتخابات بودند، اظهارکرد: در این دوره ۱۳۵ هزار و ۱۱۱ رای داخل صندوق آرا ریخته شد که از این تعداد ۱۳۰ هزار و ۵۹۴ رای صحیح بوده است.

مشارکت ۸۳ درصدی اهری ها در انتخابات

رضا صدیقی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اهر را در این انتخابات بسیار چشمگیر برشمرد و افزود: با تمهیدات انجام شده در مناطق شهری و روستایی تمامی مقدمات لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم شده بود.

وی، گفت: از ۸۳ هزار و ۴۶۴ رأی مأخوذه به ترتیب حسن روحانی با ۴۹ هزار و ۵۴۸ رأی ۶۱.۵۷ درصد آرای شهروندان اهری را از آن خود کرد و محسن رضایی با ۹ هزار و ۹۳۹ رأی ۱۱.۶۷ درصد، محمد باقر قالیباف با ۹ هزار و ۱۰۰رأی ۱۱.۳۱ درصد و سعید جلیلی با شش هزار و ۴۲۰ با ۷.۹۸ درصد، ولایتی ۵ هزار و ۱۱۱ رای ۶.۳۵ درصد و سید محمد غرضی با ۹۰۵ با ۱.۱ درصد کل آرا مأخوذه را از آن خود کردند.

رضا صدیقی، کل افراد واجدین شرایط برای رأی دادن در این شهرستان ۱۰۰ هزار و ۶۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۳ هزار و ۴۶۴ نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده اند که برای برگزاری این انتخابات در شهرستان اهر بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و خدماتی و سایر عوامل دست اندرکار با ستاد انتخابات شهرستان اهر همکاری کردند و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر حضور حماسی مردم دراین انتخابات را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران با حضور خود حماسه سیاسی دیگری را رقم زدند و شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را محقق کردند.

فرماندار اهر گفت: به علت استقبال ویژه و گسترده مردم که در نوع خود بی سابقه و بی نظیر بود و این انتخابات در کمال امنیت و آرامش با حضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد

اعضای شورای اسلامی شهر اهر مشخص شد
رضا صدیقی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۴۳ نفر کاندیداهای شرکت کننده برای تصدی شورای شهر اهر در چهارمین دوره شورای اسلامی میرجلال موسوی با ۹۰۷۲ رأی، حامد همتی با ۸۷۱۸ رأی، خانم پاشاپور با ۷۷۵۸ رأی، مهدی آبیاری با ۶۷۷۵ رأی، علی نجفی ۵۶۹۰ رأی، حسنعلی قهرمانی فرد با ۵۲۳۴ رأی، سیدحسن خاکپور با ۵۲۳۱ رأی، امیر نشاطی با ۵۲۲۳ رأی، سیفعلی قرطاسی با ۴۹۲۶ رأی به عنوان اعضای اصلی و سیروس حسین زاده با ۴۷۸۹ رأی و نادر شکورنیا با ۴۷۶۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر تعداد افراد واجد الشرایط برای رأی دادن را ۱۰ هزار و ۶۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۳ هزار و ۴۶۴ نفر در انتخابات ۲۴ خرداد ماه شرکت کرده اند که بیش از ۸۳ درصد شهروندان این شهرستان را شامل می شود.

تعداد اعضای شورای اسلامی شهر اهر در دوره گذشته ۷ نفر بوده که در دوره چهارم شورای اسلامی به ۹ نفر افزایش یافته است.

منتخبان شورای شهر تسوج مشخص شدند
با پایان یافتن کار شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تسوج و بر اساس اعلام بخشداری تسوج پنج عضو راه یافته به شورای اسلامی این شهر و دو عضو علی البدل آن مشخص شدند.

بر این اساس به ترتیب رسول حبیبی با ۱۷۸۸ رای، جلال زینالی با ۱۴۸۳ رای، مهدی دل آرام با ۱۱۱۱ رای، محمدجودتی تسوجی با ۱۰۳۷ رای و عبدالله مقنی نژاد با۹۳۷ رای حائز اکثریت آرا شدند.

میرعلی موسوی واعظی با ۸۴۱ رای و پرویزکوشایان با ۸۲۹ رای به عنوان دو عضو علی البدل این شهر شناخته شدند.

منتخبان شورای شهر مرند مشخص شدند

در مجموع ۸۳ درصد مشارکت مردم ولایت مدار شهرستان مرند با شور و شوق حماسه سیاسی را روز گذشته خلق کرده و جهانیان را به حیرت انداختند.

براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان مرند نتیجه آرای شورای شهر مرند به ترتیب ذیل اعلام و مشخص شد.

نفر اول محمد هراسی با ۸۹۳۳ رای

نفر دوم یوسف شیخ زاده با ۸۸۱۶ رای

علی روکا با ۸۵۵۳ رای

محمد ابراهیمی با ۸۵۲۲ رای

داود محمدی با ۸۳۵۷ رای

جعفر حقرجو با ۸۰۴۲ رای

جواد کوکبی با ۷۹۸۹ رای

هوشنگ عیسی زاده با ۷۸۰۵ رای

محمد باقر بی پروا با ۷۶۵۲ رای

حیدر عالی با ۷۵۴۴ رای

جواد بابایی با ۷۳۴۷ رای

شورای اصلی و همچنین یداله هاشم زاده با ۶۹۴۸ رای، رقیه خوش صفت با ۶۷۶۹ رای، مقصود استادی با ۶۷۵۸ رای، سیدباقر حجازی با ۶۷۲۵ رای و ابوالفضل خیرخواه با ۶۴۷۹ رای به ترتیب اولویت اول تا پنجم اعضای شورای اسلامی علی البدل شهر مرند در چهارمین دوره از انتخابات شورای شهر مرند مشخص شدند.

که ۸۵ نفر کاندیدا برای تصاحب ۱۱ کرسی شورای شهر به رقابت پرداختند.

منتخبین شهر مهربان برای دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشخص شدند
اهالی شهر مهربان با حضورگسترده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، اسامی منتخبان خود را به صندوق های رای ریختند.

طبق آخرین آمار نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهربان به شرح زیر است:

۱- محمد حمیدی ۲- محمدصادق میرزامحمدپور ۳- قاسم وفادار ۴- سمیه صدرجهانی ۵ – عزیز اصغرزاده

ضمناً جعفر وظیفه – سعید پورجعفر و حسن احساسی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر مهربان برگزیده شدند.

قاسم وفادار در مهربان برای دومین بار مورد اعتماد اهالی شهر مهربان قرار گرفت و به عنوان منتخب مردم برای دوره چهارم شورای اسلامی شهر مهربان برگزیده شد. نامبرده در دوره دوم نیز به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر مهربان انتخاب شده بود.

 

نتایج انتخابات شوراها در استان قزوین

اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان قزوین اعلام شد.

  نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در بعضی شهرهای استان قزوین مشخص شدند.

الوند

فرماندار البرز اظهار داشت: علی رضایی جهانی با ۹ هزار و ۵۹۸ رأی، حبیب الله مولایی با هفت هزار و ۱۶۴ رأی، علیرضا خمسه با شش هزار و ۳۰۹ رأی، علی قدمی با شش هزار و ۳۰۶ رأی به شورای اسلامی شهر الوند راه یافتند.

غلامرضا حسن پور با اشاره به راه یابی اباذر عالمی با پنج هزار و ۴۱ رأی و ایوب قلی زاده چمتویی با چهار هزار و ۶۴۲ رأی به شورای این شهر افزود: همچنین کرم اوسطی با چهار هزار و ۴۷۹ رأی، محمد رفائی نژاد با چهار هزار و ۳۷۹ رأی و شعبان حسنی ریسنی با چهار هزار و ۳۲۴ رأی دیگر افرادی هستند که به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر الوند انتخاب شدند.

حسن پور ادامه داد: مقصود مقدم با چهار هزار و ۳۱۸ رأی، موسی مداح با چهار هزار و ۲۰۳ رأی، علیرضا سلطان شاه با چهار هزار و ۱۱۲ رأی و سیدمهدی موسوی نژاد دریاکناری با چهار هزار و ۶۰ رأی اعضای علی البدل شورای این شهر شدند.

محمدیه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز خاطرنشان کرد: در شهر محمدیه علی یار حسنی با سه هزار و ۵۸۲ رأی بیشترین آمار را به خود اختصاص داد و زهرا قلی خانی با سه هزار و ۵۷۵ رأی، علی کاظمی با سه هزار و ۳۳۲ رأی و میکائیل سلمانی با سه هزار و ۱۲۲ رأی از این پس در شورای اسلامی این شهر به مردم خدمت می کنند.

حسن پور اذعان کرد: نگهدار سمیعی پور با دو هزار و ۹۳۳ رأی، فریدالدین ایوبی با دو هزار و ۹۱۹ رأی و قاسم نجف پور با دو هزار و ۷۹۹ رأی دیگر اعضای اصلی شهر محمدیه هستند.

وی یادآور شد: شمس الله غلامی وناشی با دو هزار و ۷۹۶ رأی، علی اصغر کیانی با دو هزار و ۵۳۹ رأی و نرگس موسی زاده با دو هزار و ۴۹۷ رأی به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

شریفیه

این مسئول در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر شریفیه با اشاره به اینکه امسال به دلیل افزایش جمعیت این شهر تعداد اعضای شورای اسلامی آن از پنج به هفت نفر افزایش یافت، عنوان کرد: فاطمه خمسه با سه هزار و ۴۵۵ رأی بیشترین رأی را داشت و آیت نظری اصل با سه هزار و ۱۹۰ رأی، حسن بهتویی با سه هزار و ۱۰۶ رأی و روح الله احمدی الموتی با دو هزار و ۵۳۷ رأی دیگر برگزیدگان مردم شهر شریفیه بودند.

حسن پور بیان کرد: حیدر محمدحسن لی با دو هزار و ۳۳۸ رأی، معصومه بهرامی با دو هزار و ۱۳۸ رأی و بخش علی فرمانی با دو هزار و ۱۴ رأی بقیه اعضای شورای این شهر را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: علی اکبر کرمی با یک هزار و ۷۳۷ رأی، حسین بابایی اقدم با یک هزار و ۷۳۵ رأی و حسین شریفی تبار با یک هزار و ۶۰۳ رأی اعضای علی البدل شورای شهر شریفیه هستند.

بیدستان

وی در خصوص اعضای شورای شهر بیدستان گفت: علیرضا بیات با سه هزار و ۳۱۲ رأی، ابراهیم فرزان مهر با دو هزار و ۸۵۱ رأی و علی سلمی پور ریسن با دو هزار و ۴۳۵ رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

فرماندار البرز با بیان اینکه حسن زارع پور با دو هزار و ۱۵۹ رأی و سیدابوالفضل بذرگری با دو هزار و ۱۲۹ رأی دیگر اعضای اصلی شورای شهر بیدستان هستند، تصریح کرد: سیدجلال حمزه لو با یک هزار و ۷۴۱ رأی و مهرداد کاویان فر با یک هزار و ۷۰۰ رأی هم اعضای علی البدل شورای این شهر شدند.

آبیک
فرماندار شهرستان آبیک اظهار داشت: پس از پایان شمارش آرا، فضل الله اکبری با هشت هزار و ۱۳ رأی، زهرا صیادی شش هزار و ۶۰۹ رأی و سید مرسل موسوی با شش هزار و ۵۵۰ رأی موفق به راه یابی به شورای شهر آبیک شدند.

عبدالحسین داداشی ادامه داد: همچنین سیدجواد موسوی با پنج هزار و ۸۹۵ رأی، علی باقری پنج هزار و ۱۷۸ رأی و موسی محمدی با پنج هزار و ۱۶۷ رأی از دیگر منتخبان مردم شهر آبیک برای حضور در شورای این شهر هستند.

داداشی بیان کرد: همچنین عبدالله ملک پور با پنج هزار و ۹۲ رأی، محمد خرمن بیز با چهار هزار و ۷۴۹ رأی و محسن حسام با چهار هزار و ۶۱۷ رأی به عنوان دیگر اعضای اصلی شورای اسلامی شهر آبیک انتخاب شده اند.

وی افزود: حسین امینی با چهار هزار و ۲۲۱ رأی، ماشاءالله غفاری چهار هزار و ۴۲ رأی، حسن اسماعیلی سه هزار و ۹۶۰ رأی و حمیدرضا دلوی با سه هزار و ۷۹۵ رأی به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر آبیک انتخاب شده اند.

این مسئول در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی گفت: محمد یاوری راد با ۸۴۷ رأی، عباس بابایی ۶۰۳ رأی، مرتضی قاسمی ۵۴۶ رأی، کرم اصغریان ۵۲۳ رأی و ولی الله اسکاوند با ۴۸۵ رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی شهر خاکعلی راه یافتند.

داداشی خاطرنشان کرد: خسرو منصوری با ۴۳۷ رأی و فتح الله مرادی کشمرزی با ۴۰۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شده اند.

 

نتایج انتخابات شوراها در استان سمنان

اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان سمنان اعلام شد.

  نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در استان سمنان مشخص شدند.

سمنان

حسن سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد: با پایان شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان سمنان، اسامی ۱۱ نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‏ البدل شورای شهر سمنان اعلام شد.

وی تصریح کرد: براین اساس، رمضان حیدریان با ۱۲ هزار و ۶۷۸ رأی، مجید نظری با ۱۲ هزار و ۲۳۷ رأی و محمدهادی عموزاده با ۱۲ هزار و ۳۰ رأی به ترتیب در جایگاه‏ های اول تا سوم ایستادند.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: نیره قادری با ۱۰ هزار و ۷۸۷ رأی، سیدکاظم شجاعی با ۹ هزار و ۹۶۳ رأی، عباس آلبویه با ۹ هزار و ۵۸۰ رأی، صدیقه‏ بیگم شجاعی با ۹ هزار و ۳۹۰ رأی و محمد طاهریان با ۷ هزار و ۵۱۸ رأی به عنوان دیگر عضوهای اصلی شورای شهر سمنان معرفی شدند.

سعدالدین افزود: همچنین علی همتی با ۸ هزار و ۷۴ رأی، محمدعلی غریبشائیان با ۷ هزار و ۶۳۶ رأی و احمد اخلاقی با ۷ هزار و ۵۷۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سمنان به مدت چهار سال برگزیده و انتخاب شدند.

وی یادآور شد: همچنین با پایان شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اسامی پنج عضو علی‏ البدل شورای شهر سمنان هم اعلام شد.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: براین اساس، عباس قادری با ۷ هزار و ۳۳۸ رأی، جواد عالمی با ۷ هزار و ۳۱۵ رأی، حسین عزالدین با ۷ هزار و ۳۰۳ رأی، ابوالقاسم فخاریان با ۶ هزار و ۹۶۰ رأی و بیژن روحانی با ۶ هزار و ۸۸۶ رأی به عنوان پنج عضو علی‏ البدل شورای شهر سمنان معرفی شدند.

گرمسار

با اتمام شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر گرمسار، حسن همتی، صفر علیزاده، احمد جعفری، منصور عابدی، امین شریفی و محمد شادلو به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر گرمسار با رای مردم انتخاب شدند.

همچنین محسن ایزدبخش، مختار یوردخانی و ایرج نصیری به عنوان اعضای علی‏ البدل شناخته شدند.

دامغان

در انتخابات دامغان رضا ناصری، مجتبی ایمانیان، خسرو فولادی، علی‏ اکبر بیگی، سیدمحمد حسین‏ پور، ناصر ابراهیمی و رضا زارع‏ زاده به عنوان اعضای اصلی شناخته شدند.

همچنین حسین اقبالیه و سیدحسن شاهچراغی به عنوان اعضای علی‏ البدل معرفی شدند.

شهمیرزاد

عبدالخالق خاکسار، سیدمسعود احمدپناه، کوروش حصیرباف، امیرحسین شهاب‏ الدین و مرتضی بهمنی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر شهمیرزاد معرفی شدند.

همچنین زکریا ایرانبخش و ذاکری به عنوان اعضای منتخب علی‏ البدل معرفی شدند.

سرخه

محسن سمنانی، حسن شکارالهی، حسن اشرف، محمدرضا ادهم و محمدتقی ابراهیمی به عنوان اعضای اصلی حائز آرای مردم شهر سرخه معرفی شدند.

همچنین کبری غلامی‏ سرخه و حسین سبحانی به عنوان اعضای منتخب علی‏ البدل شناخته شدند.

مهدیشهر

با اتمام شمارش آرا، سیدمحمد شاهمیری، علی عبدالحسینی، علی‏ بخش کساییان، علی خداداد و ناصر طاهرکرد به عنوان اعضای اصلی شورای شهر مهدیشهر رای مردم را برای ورود به شورای شهر کسب کردند.

همچنین رضا اصیل‏ منش و حمید عباسیان به عنوان اعضای علی‏ البدل شناخته شدند.

میامی

در پایان کار شمارش آرا، سیدجعفر موسوی، قاسم آقایی، سیدحسن موسوی، عباسعلی اصغر و محمدباقر اصغری به عنوان اعضای اصلی شورای شهر میامی معرفی شدند.

همچنین محمدرضا بارانی و قاسم قادری به عنوان منتخبان علی‏ البدل شورای شهر میامی انتخاب شدند.

ایوانکی

با اتمام شمارش آرای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ایوانکی، پنج نفر منتخب اصلی این شورا معرفی شدند.

با رای مردم در این شهر حسن رضایی، عباس سعیدی، حیدر عرب‏ سنگی، رحمان شصتی و عزیز عرب‏ سرهنگی به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

همچنین ستار قاسمی و زهرا قناعت اعضای علی‏ البدل شورای شهر ایوانکی انتخاب شدند.

 

نتایج انتخابات شوراها دراستان کرمان

نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف کرمان مشخص شد.

  محمدعلی توحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منتخبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان مشخص شدند. وی افزود: ایران دخت رضایی، سید محمد ایران نژاد، محمد عسکری، رحیمه عوض پور، رحمت الله رضوی موسوی، محسن اسدی زیدآبادی، محمد ایران نژاد، حمزه صادقی پور، نسرین امینی زاده، امین صادقی گوغری و عبدالرضا محبوبی زاده به ترتیب آرا به عنوان ۱۱ عضو اصلی شورای شهر سیرجان معرفی شدند.

توحیدی گفت: همچنین محمد ایران نژاد پاریزی، محمداسماعیل خواجونژاد، عباس امیری خراسانی، غلامحسین اسلامی و تهمتن صادقی گوغری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

منتخبان شوراهای شهرهای رفسنجان معرفی شدند

علی اکبر پورمحمدی امروز در رفسنجان اظهار داشت: اعضای شوراهای شهرهای رفسنجان، کشکوئیه، صفائیه، بهرمان و سرچشمه شهرستان رفسنجان انتخاب و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: از مجموع ۹۷ کاندیدای انتخاباتی شورای شهر رفسنجان ۱۱ نفر بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان تصریح کرد: از مجموع بیش از ۲۰۲ هزار رأی مأخوذه از صندوق های رأی، محمدعلی ارجمند، محمد ریاحی، علی زینلی، علیرضا خادم الحسینی، فاطمه محمدی، محمد رفیعی، حسین فداکار، حسین پورشفیعی، حسین راکی، محمدحسین جلالی و سید حسین رحیمی با کسب بیشترین آرا عضو شورای شهر رفسنجان شدند.

وی افزود: برای هر کدام از شهرهای کشکوئیه، صفائیه، بهرمان و سرچشمه هم پنج نفر به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر ریگان مشخص شدند

مجید اعتمادی در ریگان اظهار داشت: نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای ریگان و شهر گنبکی مشخص شد.

وی افزود: اعضای اصلی شورای اسلامی شهر ریگان به ترتیب حسین دهگان، محمد آبیار، خلیل داسار، محمد ابراهیم پور و میردوست شکری هستند و مصطفی سلطانی پور و حبیب الله ابراهیمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ریگان بیان داشت: برای نخستین بار انتخابات شورای اسلامی شهر گنبکی در این شهر با حماسه ای به یاد ماندنی برگزار شد.

اعتمادی ابراز داشت: در انتخابات گنبکی هم مراد آبیار، صادق رم یار، علیرضا غلام شاهزاده، عباس آبادی، منصور زابلی زاده، غضنفرآبادی و محمد سعیدی به عنوان اعضای اصلی و علی موسی زاده، کریم آبادی، سیف الله رنجبران و مهدی آبادی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

شورای شهر بم مشخص شد
حسین زین الصالحین در بم با اشاره به اینکه ۷۵ درصد مردم بم در انتخابات مشارکت داشتند، اظهار داشت: مردم بم با حضوری پرشور نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان و لایت فقیه و نظام خویش هستند.

وی با اشاره به پایان شمارش آرای انتخابات شوراها در بم افزود: سمانه سام نژاد ۸ هزار و ۳۷ رأی، اعظم جوشایی ۷ هزار و ۹۲۰ رأی، محمد رفیع آبادی ۷ هزار و ۳۵۳ رأی، منصور عزیزآبادی ۶ هزار و ۵۵۲ رأی، علیرضا پشتیبان ۶ هزار و ۴۱۱ رأی، علی طاهریان یزدی ۵ هزار و ۸۵۴ رأی، علیرضا حاج امینی ۵ هزار و ۷۴۸ رأی، منصور یوسفی ۵ هزار ۵۲۲ رأی، آرش ادیب ۴ هزار و ۷۱۳ رأی، محمد بنی اسدی ۴ هزار و ۶۳۴ رأی و یاسر افشارمنش ۴ هزار و ۵۲۶ رأی به شورای شهر بم راه یافتند.

زین الصالحین عنوان کرد: همچنین حسین دریجانی با ۴ هزار و ۵۰۷ رأی، محمد حسین پنجعلی زاده با ۴ هزار و ۲۵۸ رأی، ایمان عبداللهی با ۴ هزار و ۵۰ رأی، روح الله صدیقی با ۳ هزار و ۸۲۹ رأی و منصور صدر با ۳ هزار و ۸۲۳ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بم انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بم گفت: در شورای اسلامی شهر بروات نیز حسن پور باقری با ۵ هزار ۹۷۸ رأی، منصور باقری ۴ هزار و ۵۵۲ رای، حمید بنی اسدی ۴ هزار و ۱۸۹ رأی، یدالله لقمانی ۳ هزار و ۲۶۸ و روح الله آبیاری ۲ هزار و ۸۰۲ رأی به عنوان اعضای اصلی و مرتضی راینی با ۲ هزار و ۷۳۷ رأی و حسین پور اسماعیل نژاد با ۲ هزار و ۵۲۸ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر انار مشخص شدند

با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات در شهرستان انار از مجموع ۱۹ هزار و ۴۱۵ نفر شرکت کننده، ۱۸ هزار و ۹۵۰ رأی صحیح است.

میزان درصد مشارکت در انتخابات بیش از ۸۵ درصد بوده و اعضای شوراهای شهر انار به ترتیب علی قدیری ۳ هزار و ۳۴۸ رای، احمد اناری میرزایی ۳ هزار و ۲۷۰ رای، ضیاء صوراسرافیل ۲ هزار و ۲۸۱ رای، محمد خادمی ۲ هزار و ۲۴۹ رأی، علی رحیمی راد ۲ هزار و ۵۵ رأی اعلام شده است.

همچنین در امین شهر انار علیرضا رشیدی یک هزار و ۲۱۵، حسین پورعسکری یک هزار و ۱۴۴، سیدمصطفی حسینیان پور ۹۶۳ رأی، محمدرضا پرواینده ۷۰۹ رأی و مصطفی ملانوری شمسی ۶۵۸ رأی را به خود اختصاص دادند.

اعضای شورای شهر کوهبنان مشخص شدند
با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات در کوهبنان اعضای شورای شهر کوهبنان مشخص و جواد اکبری از مجموع ۱۳ هزار و ۵۱۲ آرای مأخوذه ۲ هزار و ۳۷۶ رأی را کسب کرده است.

همچنین جواد تهامی یک هزار و ۹۴۷ رأی، سید محمدتقی روح الامینی یک هزار و ۶۴۴ رأی، سید محمدرضا حسینی یک هزار و ۵۷۶ رأی و مسعود قربانی یک هزار و ۳۷۷ رأی را کسب کرده است.

اعضای شورای شهر راور مشخص شدند
اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر راور مشخص و بر اساس آرای اعلام شده حسن توکلی ۶ هزار و ۱۴۵ رأی کسب کرده است.

همچنین احمد بقایی ۵ هزار و ۳۲۴ رأی، مهدی اژدری ۴ هزار و ۹۰۲ رأی، اصغر سلمانی ۴ هزار و ۷۱۵ رأی، رحمت الله مظفری ۳ هزار و ۷۳۳ رأی و حسین اثنی عشری ۳ هزار و ۶۸۱ رأی را در انتخابات شورای شهر راور کسب کردند.

مجموع آرای اخذ شده در این حوزه ۱۲ هزار و ۸۷۱ رأی است.

نتایج شمارش آرای انتخابات شورای شهر در شهر بابک اعلام شد
سیف الله امینی زاده در شهربابک اظهار داشت: از همکاران در هیئت های اجرایی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری قدردانی می کنم که توانستند با حضور منظم خود انتخابات را با بهترین کیفیت برگزار کنند.

وی عنوان کرد: در شورای اسلامی شهر بابک، احمد یوسفی ۵ هزار و ۶۹۳ رأی، سید وحید بنی فاطمی ۵ هزار و ۴۵۰ رأی، محمد محمودی ۵ هزار و ۴۲۲ رأی، منصوره شکیبا ۵ هزار و ۳۸۲ رأی، عباس احمدیان ۴ هزار و ۸۸۲ رأی، احمد ابراهیمی ۴ هزار و ۴۴۸ رأی و سیدحسن حسینی ۴ هزار و ۳۲۴ رأی کسب کردند.

مشارکت ۹۸ درصدی مردم قلعه گنج در انتخابات
این شهرستان گنجینه وسیع حضور و حماسه این بار نیز در سایه الطاف خداوند و امام عصر (عج) با حضور ۹۸ درصدی خود بار دیگر نشان داد که نشان افتخار و لیاقت حضور بر سینه دلاورمردان و شیرزنان این دیار زیبنده است.

قلعه گنج که در سال های اخیر کانون توجه مسئولان نظام قرار گرفته است، نگاهش به آینده امیدوار و سکوی افتخارآفرین حضورش را ضمیمه تعهد و عدالت خواهی خود کرده است.

همه مردم آمده بودند، آزادانه انتخاب کنند و کردند و تمام معادلات تحلیل گران سیاسی را در هم پیچیده و اینگونه هستند مردمانی که با حضور خود برای سی و دومین بار نه محکم به استعمار گفتند و دست علی زمان را رها نکردند و نمی کنند.

قلعه گنج با جمعیت ۸۰ هزار نفری خود و به شکرانه قدرشناسی ملت فهیم و صبور دوباره بر سکوی قهرمانی ایستادند و نشان دادند که در دور افتاده ترین نقطه کشور زندگی با امنیت و آسایش در زیر پرچم اسلام و نظام اسلامی را به دوستی استعمار نمی فروشند.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرستان قلعه گنج همگام با سایر نقاط ایران اسلامی یک جمعه تاریخی را رقم زدند و حماسه ای را ثبت کردند که لبخند رضایت رهبری و ماتم استکبار را به همراه داشت.

وی افزود: از جمعیت حدود ۴۲ هزار رای دهنده در قلعه گنج حدود ۴۰ هزار نفر به پای سنگر حماسه آمدند که نشان از حضور ۹۸ درصدی مردم دارد و این افتخار را به مردم قلعه گنج تبریک می گویم.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم گفت: مردم ایران همیشه و در همه صحنه ها خارج از انتظار تحلیل گران و نظرسنجی ها حماسه آفرینی کرده اند و شکرانه این حماسه خدمت مطلوب است.

فلاحی با اشاره به کاندیداهایی منتخب شورای اسلامی شهر قلعه گنج خاطرنشان کرد: معترضان به نتایج باید در صورت داشتن اعتراض درخواست خود را کتبی به ستاد انتخابات قلعه گنج ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

اعضای شورای شهر جیرفت مشخص شدند
همزمان با لبیک سراسری ملت ولایتمدار ایران اسلامی به رهبر فرزانه انقلاب در راستای خلق حماسه سیاسی مردم شهرستان جیرفت نیز روز جمعه ۲۴ خردادماه جاری در پای صندوق های اخذ رأی حضور پرشور و حماسی داشتند و اعضای چهارمین دوره شورای شهر و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را انتخاب کردند.

بنابراین گزارش؛ با پایان یافتن شمارش آرای شورای شهر جیرفت روح الله میرکهنوج با ۱۳ هزار و ۶۸۶ رأی، شفیقه شفیعی با ۱۲ هزار و ۶۰۱ رأی، سیدکمال خوشکام با ۱۲ هزار و ۱۳۰ رأی، محمدعلی امیرمحمودی با ۱۱ هزار و ۷۹۲ رأی، کوچکعلی کمالی با ۱۰ هزار و ۹۲۵ رأی، تورج کوهستانی با ۱۰ هزار و ۷۷۴ رأی، حسین مجاز با ۹ هزار و ۹۹۵ رأی، محسن مسلمی با ۹ هزار و ۴۳۱ رأی، رحمدل افشارمنش با ۹ هزار و ۱۰۳ رأی و محمدرضا مشایخی ساردو با ۸ هزار و ۹۱۱ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جیرفت انتخاب شدند.

همچنین علیرضا شریف با ۸ هزار و ۴۳۵ رأی و کوروش آفتابی با ۷ هزار و ۶۴۶ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخابات شورای شهر جیرفت از سوی مردم انتخاب شدند.

مشارکت ۸۵ درصدی مردم عنبرآباد در انتخابات

محمدعلی انجم روز در عنبرآباد اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در شهرستان عنبرآباد هیچ تخلف قابل توجهی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد مردم عنبرآباد در گرمای طاقت فرسا به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور پرشور و باشکوهی در انتخابات داشتند و نظام انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.

دادستان عنبرآباد با تأکید بر این که انتخابات به صورت کاملاً سالم و بانشاط در سطح شهرستان برگزار شد و هیچ تخلف قابل توجهی صورت نگرفت، افزود: باید همه از قانون تمکین کنند و به آرای مردم احترام بگذارند و کسی حق هیچ گونه اغتشاش و اعتراض را ندارد و کسانی که اعتراض دارند باید در چارچوب قانون باشد.

نتایج انتخابات شورای شهر رودبار اعلام شد
با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات شورای شهر در شهرستان رودبار اسامی اعضای اصلی و علی البدل در این شهرستان اعلام شد.

رضا راوند با ۲ هزار و ۷۸۲ رأی، مسلم خانه گیر با ۲ هزار و ۷۶۷ رأی، روح الله سنجری فرد با ۲ هزار و ۶۹۰ رأی، رمضان حبیبی نیا با ۲ هزار و ۶۶۵ رأی و محمد محمدعلی زابلی با ۲ هزار و ۶۰۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر رودبار انتخاب شدند.

بهرام سالمی با کسب ۲ هزار و ۱۴۰ رأی، رسول سالمی با ۲ هزار و ۵۸ رأی و نورعلی سالمی با کسب ۲ هزار و ۲۲ رأی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر کهنوج مشخص شدند

عباس اطمینانی در کهنوج اظهار کرد: حضور پررنگ جوانان و دیگر اقشار جامعه در انتخابات ستودنی بود و این حضور در ساعت های پایانی نیز ادامه داشت که این امر نشانه بینش مردم و پیروی از ولایت فقیه بوده است.

وی با بیان اینکه در تمام شعبه ها امنیت کامل برقرار بود، تصریح کرد: هیچ گونه مشکل یا تخلفی گزارش داده نشده است.

فرماندار کهنوج ادامه داد: مردم این منطقه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات با لبیک به فرمایش ایشان و حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان زدند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات شورای شهر کهنوج حسین اطمینانی ۶ هزار و ۱۰۳ رأی، سیدمحمد موسوی نجفی ۵ هزار و ۳۱۶ رأی، نادر نیک خو ۵ هزار و ۱۴۶ رأی، محمدرضا چمنی ۴ هزار و ۸۶۴ رأی، فریده معاذاللهی ۴ هزار و ۶۴۶ رأی، محمدرضا وزیری ۴ هزار و ۴۸۸ رأی و محمد مکسایی ۳ هزار و ۸۶۹ رای کسب کردند

اعضای شورای شهر منوجان مشخص شدند
جهانگیر تشکری در منوجان اظهار کرد: شمارش آرا انتخابات شورای اسلامی این شهر با اعلام افراد منتخب مردم به اتمام رسید.

وی افزود: حسین اوژند با ۳ هزار و ۴۵۶ رأی، جواد حاجبی با ۲ هزار و ۸۰۷ رأی، محبت رازبان با ۲ هزار و ۶۵۹ رأی، اسماعیل زارعی منش با ۲ هزار و ۲۶۷ رأی و غلامحسین اخگریان با ۲ هزار و ۸۶ رأی به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شده اند.

تشکری تصریح کرد: همچنین محمود شکوهی با هزار و ۸۷۴ رأی و ایرج راوند با هزار و ۸۵۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر منوجان برگزیده شدند.

 

 

 

نتایج انتخابات شوراها در استان البرز

اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان البرز اعلام شد.

نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در استان البرز مشخص شدند.

نظرآباد
فرماندار نظرآباد اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی شهر نظرآباد ۱۱ نفر و تعداد اعضای علی البدل آن پنج نفر می باشد.

وی ادامه ادامه داد: در این راستا مهدی بهزاد، یوسف قره داغی، حسین زنجانی، علی عزتی، حمید همتی، رضا پیری، مرتضی زینالی، رضا فیروزی، زهرا خلیلی، مریم درهم بخشی و ایرج محرمی اعضای اصلی هستند.

همچنین رضا جان محمدلو، عبداله خدابنده لو، سهیلا امین افشار، مهدی توسلی و سکینه اکبری نیز اعضای علی البدل هستند.

هشتگرد

شمارش آرای شورای شهر هشتگرد به اتمام رسید و اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی این شهر اعلام شد.

اعضای اصلی شورای اسلامی شهر هشتگرد: اورج علی ساداتی، مصطفی احمدی نژاد، حشمت الله جوادان، فاطمه شاهوردی، علی شجری پور، جواد اسحاقی، سیدمهدی میرغفاری، معصومه آقامحمدی، علی جوادی

اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر هشتگرد: مهدی بدرلو، اصغر طهماسبی، صمد سالمی و رسول انصاری

طالقان

کامیار رفیعی، تیمور رنجبران، هوشمند اکبریان، سیدحمید میرحسینی و سیدمرتضی میرحسینی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

سیدحسین میرحسینی و محمدحسن صادقیان به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر طالقان انتخاب شدند.

اشتهارد

شمس اله نوری، حمیدرضا آقایی، حسین الماسی، محرمعلی بخشعلی زاده، سید مهدی بحرانی، ابوالقاسم دهقان نسب و نادر سلیمانی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

همچنین محمد صفری، کریم شاه بیگ و عامر عابد به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

کوهسار

عباس گلدار، آقای داود فلاحت پیشه، محسن فلاحت پیشه و مصطفی فلاح پور و خدیجه فلاح پور اعضای اصلی شورای اسلامی شهر کوهسار انتخاب شدند.

در این راستا همچنین اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر کوهسار سعید فلاح پور و مرتضی عزت ور معرفی شدند.

نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در شهر کرج تاکنون اعلام نشده است.

 

نتایج انتخابات شوراها در استان مازندران

اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان مازندران اعلام شد.

به گزارش مشرق، نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در استان مازندران مشخص شدند.

ساری

۱- فرامرز نقیبی نام پدر غلامعلی

۲- سید مسعود مدینه نام پدر سید ضیاء

۳- مسعود پیری توسن نام پدر مرتضی

۴- سید محمد جعفری نام پدر سید علی

۵- سید محمد آقا میری نام پدر آقا بابا

۶- عباس نجاریان ساروی مشهور به سعید نام پدر محمد

۷- میر صالح صالحی نیا نام پدر سید حسین

۸- کورش یوسفی ساداتی نام پدر دوست علی

۹- رضا پیوندی نام پدر احمد

۱۰- پرویز شعبانی نام پدر علی اصغر

۱۱- علیجان شمشیربند نام پدر قنبر

۱۲- جمال باقری نسامی نام پدر ابوالقاسم

۱۳- سید مهدی احمدی نام پدر سید حسین

اعضای علی البدل شورای شهر ساری

۱- فیض الله نفجم نام پدر ابراهیم

۲- محمد حسن کیادهی

۳ سید مرتضی صالحی نام پدر میر صالح

۴ عسگری محمدیان نام پدر علی

۵ زهرا جامی نام پدر پرویز

۶ علی اکبر زلیکانی نام پدر حسین علی

آمل
سیدمحمد پژومان با ۱۳هزار و ۸۱۴ رای،

فردوس قربانی با ۱۱ هزار و ۶۴۰ رای

نبی الله توسلی با ۹ هزار و ۳۴۴ رای

اکبر یوسفی نژاد ۹هزار و ۲۷۵ رای

خدیجه قدرت ۸هزار و ۸۰۱ رای

قدرت ناییج نژاد ۷هزار و ۶۴۵ رای

قاسم صالحی فرزند شهید ۸هزار و ۳۱۹ رای

علی قاسمی ۷هزار و ۹۴۹ رای

خسرو ابراهیم زاده ۷ هزار و ۵۷۶ رای

روح الله آذرگشت ۷ هزار و ۴۵۱ رای

فرزین محمودی پاتی ۷هزار و ۳۳۷ رای

مسعود تسلیمی ۶ هزار و ۵۱۸ رای

اسدالله تورنگ ۶هزار و ۲۱۵ رای

رامسر

۱- جعفر لطیف زاده ۴هزار و ۸۴۶ رای

۲- عباس روغن چی رودسری ۳ هزار و ۲۹۹ رای

۳- مجید درجانی ۳ هزار و ۱۱۷رای

۴- هادی حلاجیان ۲ هزار و ۸۹۹ رای

۵- اسماعیل گوهررستمی ۲ هزار و ۵۴۹رای

۶- احسان برزگر۲ هزار و ۴۴۰ رای

۷- محمدجواد مهرافشان ۲ هزار و ۳۷۴ رای

اعضای علل البدل:

۱- سعید صفاتی ۲ هزار و ۲۱۳ رای

۲- وحیدپور رستمی۲ هزار و ۱۹۱رای

۳-محمود خسروی ۲ هزار و ۶۳ رای

کتالم و سادات شهر رامسر

۱- ضرغام عسگرثانی ۳ هزار و ۱۴۰ رای

۲-محمد شمس۲ هزار و ۸۶۷ رای

۳-محمد دوستی۲ هزار و ۵۷۷ رای

۴- علیرضا مبشری۲ هزار و ۵۵۷ رای

۵-ابراهیم ولی شیخ زاهد یک هزار و ۸۰۵ رای

اعضای علی البدل:

۱-سیدرضا میرابوطالبی یک هزار و ۵۹۷

۲-سیدجابر حسین اشرفی یک هزار و ۴۷۶

بهشهر

۱- علی اکبر فخاریان، ۱۰ هزار و ۲۳۰ رای.

۲- اسفندیار اسدی، ۸ هزار و ۶۳۹ رای.

۳- عباس عسگریان، ۸ هزار و ۶۰۰ رای.

۴- اسلام بابانژاد، ۷ هزار و ۳۴۲ رای.

۵- علیرضا کوچکی، ۷ هزار و ۲۸۷ رای.

۶- اعظم السادات حسینی، ۷هزار و ۲۴۲ رای.

۷- محمد موسی زاده حلیم، ۷ هزار و ۱۶۶ رای.

۸- محمدعارفی لمراسکی، ۷ هزار و ۱۳۳ رای.

۹- محمدحسن احسان پور، ۵ هزار و ۸۹۷ رای.

۱۰- عباس یعقوبی گلوردی، ۵ هزار و ۸۳۸ رای.

۱۱- محمد عموزادمهدیرجی، ۴ هزار و ۸۱۶ رای.

رستمکلا

۱- سیدعلی برهانی، ۲ هزار و ۷۴۲ رای.

۲- حسین ده باشی رستمی، ۲ هزار و ۴۴۳ رای.

۳- سیدکریم میری رستمی، یک هزار و ۹۸۱ رای.

۴- سیدقاسم حسینی رستمی، یک هزار و ۷۴۸ رای.

۵- ابراهیم حیدرزاده، یک هزار و ۷۳۵ رای.

۶- رمضان علی حاجی زاده رستمی، یک هزار و ۷۲۶ رای.

۷- حسن آقاقلیان رستمی، یک هزار و ۶۳۷ رای.

خلیل شهر

۱- محمدرضا محمدپورخلیلی، ۳ هزار و ۶۹۲ رای.

۲- محمدرضا باقری خلیلی، ۳ هزار و ۵۸۹ رای.

۳- مرضیه علیزاده رباطی ۳ هزار و ۶۲ رای.

۴- محمدحسن رضایی، ۲ هزار و ۷۸۶ رای.

۵- قربان زیاری علمدارمحلی، ۲ هزار و ۳۹۵ رای.

۶- سید ابراهیم موسوی رکاوندی، ۲ هزار و ۶۸ رای.

۷- علی اصغر رضایی کلایی، ۲ هزار و ۱۹ رای.

در بهشهر ۹ نفر و در خلیل شهر و رستمکلا هر کدام پنج نفر، عضو شورای اسلامی هستند و دو نفر پس از آن ها به عنوان اعضای علی البدل خواهند بود.

بابل

سیف الله علی نیا با ۱۹ هزار و ۱۱۵ رای

حسن حسن نتاج با ۱۵ هزار و ۵۵۲ رای

فرامرز ابوالحسنی با ۱۵ هزار و ۲۰۶ رای

محمدعلی عباسی با ۱۴ هزار و ۹۵۵ رای

مرمر فیروزپور با ۱۳ هزار و ۶۹۱ رای

جلال نورالله زاده با ۱۰ هزار و ۹۲۷ رای

جعفر واثقی با ۱۰ هزار ۷۹۸ رای

محمد منصف با ۱۰ هزار و ۳۹۰ رای

علی شکری پور با ۹ هزار و ۱۸۴ رای

جواد خانپور با ۹ هزار و ۶۵ رای

حسن احمد زاده عالمی با ۸ هزار و ۹۰۵ رای

جعفر آقاجان تبار با ۸ هزار و ۲۱۱ رای

منوچهر کاردگر با ۸ هزار و ۱۱۳ رای

نرگس نوروزی با ۸ هزار و ۱۶ رای، مهدی علیجان زاده کاشی با ۷هزار و ۷۰۹ رای، ناصر قنبرزاده با ۷ هزار و ۹۳۵ رای، سیدمهدی عیسی زاده با ۷ هزار و ۸۵۵ رای و سیدصالح موسوی با ۷ هزار و ۴۴۴ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

بابلسر

۳۷ نفر به عنوان کاندیدای شورای شهر، شهرستان بابلسر ثبت نام کردند که از این بین ۹ نفر به عنوان اعضای جدید شورای شهر بابلسر معرفی شدند.

فاطمه بهار، محجوب پروین، ابراهیم آقایی، سمانه بخشنده، مسلم حسین زاده، شعبان علی رمضان نژاد، سیدعلی اکبر هاشمی، عبدالله پوربابا و صادق شفقت به عنوان ۹ نفر از اعضای جدید شورای شهرستان بابلسر انتخاب شدند.

هادی شهر و بهنمیر

نقی عربی، علی رضایی، مجید نریمانی، مهدی محمدجانپور و محسن غلامی به عنوان اعضای شورای شهر هادی شهر انتخاب شدند.

قدرت کریمیان، اسماعیل مهدیان، فرضعلی حبیب الهی، زهرا برزگران و صابر حسین پور جزو اعضای منتخب شورای شهر بهنمیر در این دوره از انتخابات شوراها انتخاب شدند.

نور

علی محمد صمدیان، فرماندار نور با صدور اطلاعیه ای نتایج شمارش آرای داوطلبان شورای اسلامی شهر نور را اعلام کرد که بر این اساس نعمت الله یوسفیان فرزند صمد با ۴ هزار و ۷۹۱ رای بیشترین آرا، را کسب کرد.

بر اساس این اطلاعیه، سیدرضا حسینی فرزند سید عابدین با ۴ هزار و ۵۰۹ رای، رسول شیخ فرزند موسی با ۳ هزار و ۸۰۵ رای، سید صابر سجادی فرزند سید علی اکبر با ۳ هزار و ۶۳۶ رای، کامران جعفری فرزند سلمان با ۳ هزار و ۳۸۸ رای، خلیل ذکایی فرزند جلیل با ۳ هزار و ۲۹۰ رای، مهدی نیک نژاد فرزند حسن با ۲هزار و ۸۷۹ هزار و رای به ترتیب نفرات دوم تا هفتم منتخب شورای شهر نور معرفی شدند.

 

نتایج انتخابات شوراها در خراسان جنوبی

نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف خراسان جنوبی مشخص شد.

  حسین اسماعیلی در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: هشت نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر سه قلعه انتخاب شدند. وی با بیان اینکه از تعداد هشت نفر انتخاب شده پنج نفر عضو اصلی هستند، اذعان داشت: از این تعداد سه نفر جزء اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سه قلعه انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات سرایان یادآور شد: غلامرضا شهسواری با یک هزار و ۳۵۹ رأی، جواد ضیائی با یک هزار و ۱۴۶ رأی، محمد آسیم با یک هزار و ۹۹ رأی، جواد زینلی با یک هزار و ۵۷ رأی و علی اشرف زاده با ۷۳۶ رای برای اعضای اصلی شورای شهر سه قلعه انتخاب شدند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: آقایان حسن اسعد سه قلعه با ۶۵۷ رأی، محمد واحدی فر با ۶۵۶ رأی و غلامرضا شریف زاده با ۳۴۶ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سه قلعه شناخته شدند.

۹۵ درصد مردم سربیشه در انتخابات شرکت کردند

شمارش آرا از ساعت ۲۲ دیشب آغاز شد و تا ساعت پنج صبح ادامه یافت.

وی تصریح کرد: مردم حماسه ای که مدنظر مقام معظم رهبری بود را انجام دادند و کار ما مسئولان را سخت تر کردند و آنها به وظیفه خود عمل کردند و حال نوبت ماست که به وظیفه خود عمل کنیم.

فرماندار سربیشه با اشاره به خوب بودن روند انتخابات متذکر شد: من توصیه ام به مردم این است که آرامش خود را حفظ کنند و این شیرینی که بدست آورده اند به کام نظام و خودشان تلخ نکنند.

حسین پور متذکر شد: من به تمام کسانی که رأی آورده اند تبریک عرض می کنم و می خواهم بگویم که اگر تا دیروز بحث رقابت بود الان وقت رفاقت است؛ میدان، میدان خدمتگزاری است و این را به دیده خدمتگزاری بنگرند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

اعلام نتایج نهایی انتخابات چهارمین دوره شورای شهر طبس
احمد طالبیان مقدم لحظاتی پیش در طبس به ارائه آماری از نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر طبس، به شرح زیر پرداخت:

تعداد برگ های تعرفه مصرف شده: ۲۱ هزار و ۴۵۲ عدد

تعداد برگ های رأی داخل صندوق: ۲۱ هزار و ۴۲۱ عدد

تعداد برگ های رأی باطله مأخوذه: ۷۶۴ رأی

تعداد برگ های رأی صحیح: ۲۰ هزار و ۶۵۷ رأی

تعداد کل برگ های رأی مأخوذه (مجموع برگ های رأی صحیح و باطله مأخوذه) : ۲۱ هزار و ۴۲۱ رأی

که به ترتیب دارندگان بیشترین رأی در بین نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر طبس به این شرح است:

اعضای اصلی شورای اسلامی شهر طبس:

۱- پیام بخشی طوسی با ۵ هزار و ۷۸۱ رأی

۲- رسول عراقی با ۴ هزار ۳۰۴ رأی

۳- سید عنایت الله قریشی با ۳ هزار و ۹۸۴ رأی

۴- محمدحسین اخوان صفار با ۳ هزار و ۵۸۸ رأی

۵- محمود فخاری با ۳ هزار و ۵۴۷ رأی

۶- علیرضا عبدالرحیمی با ۳ هزار و ۵۳۳ رأی

۷- حسین جعفریان مقدم با ۳ هزار و ۴۲۸ رأی

اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر طبس:

۱- محمد محمدیان با ۳ هزار و ۱۴۵ رأی

۲- سید غلامرضا برکاتی با ۳ هزار و ۸۶ رأی

۳- زهرا حسین پور با ۲ هزار و ۸۲۴ رأی

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر بشرویه اعلام شد
علیرضا زمان زاده در بشرویه اظهار کرد: پس از شمارش آرای ریاست جمهوری، کار شمارش آرای شوراهای اسلامی در شهرستان بشرویه آغاز شد.

وی با بیان اینکه علی قلیان اول با ۵ هزار و ۳۲۶ رأی پیروز انتخابات در شهر بشرویه شد، گفت: علی زارع رمضانی با ۳ هزار و ۲۳ رأی نفر دوم، معصومه عامری با ۲ هزار و ۵۴۴ رأی نفر سوم، احمد دهوکی با ۲ هزار و ۴۷۹ رأی نفر چهارم و همچن