پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- بزرگترین اقدام امنیتی در جلوگیری از شکل گیری هسته داعش در ایران انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، چندی قبل در یکی از شهرهای مرزی کرمانشاه فردی که ادعا می شد قرار است به عنوان امیر داعش در ایران اعلام شود در یک عملیات پیچیده و گسترده با همت سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید.

برخی منابع داخلی نام او را فاش نکرده اند ولی برخی منابع محلی از وی با عنوان «ابوعایشه» نام برده اند که نام و عنوان واقعی نیست و صرفا در تشکیلات شان به این عنوان معروف شده است.

گفته می شود در آن منطقه سنی های شافعی حضور دارند که علمای شافعی و مردم این منطقه همکاری بالایی در موفقیت این عملیات داشته اند.

«ابوعایشه سرکرده خودخوانده داعش برای کل ایران بود و داعشی‌ها برای عملیات متعدی در ایران وارد شده بودند ولی در تمام این عملیات‌ها به دام نظام جمهوی اسلامی و دستگاه‌های اطلاعاتی می‌افتادند.»

این بار ابوعایشه خودش داخل ایران آمده بود تا با سرعت بالا داعش در ایران شکل بگیرد و برای این عملیات پیگیری می‌کرد که رهگیری شد و در این رهگیری یک تک‌تیرانداز، نامبرده را به هلاکت رساند.

در این اقدامات نیروهای بخش های مختلف سپاه، ناجا و ارتش نیز یاری رسان بوده اند و ظاهرا تک تیراندازهای نوپو نیز نقش جدی داشته اند.

یکی از اقدامات موثر و تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان(عج) این بوده که از داخل عراق رد پای گروه تروریستی را با همکاری سپاه گرفتند و کار بزرگی بوده است.