پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- دکتر رضا سراج در یادداشتی برای «پارس» نوشت:

دفاع از مرزهای ایران از مأمور یت های ارتش است و ارتش چه در دفاع مقدس و چه پس از آن، به نحو احسن وظیفه خود را انجام داده اما اینک ارتش قهرمان ایران، برای ایجاد امنیت بیشتر به جمع مجاهدان مدافع حرم پیوسته، چرایی و رهاوردهای آن مورد نظر این یادداشت کوتاه است.

آشنایی با تهدید پیش رو:

تردیدی وجود ندارد که جنگ نیابتی محور غربی، عبری، عربی توسط تروریست های تکفیری، مهمترین تهدید پیش روی کشورمان است. آشنایی با چگونگی این جنگ و تاکتیک های تروریست ها، تقویت روحیه رزمی و نمایش اقتدار ارتش به دشمنان و از همه مهمتر دفاع از حرم اهل بیت( ع) دلایلی است که ارتش را به صفوف مدافعان حرم گسیل داشته است.

حماسه مقتدرانه ارتش:

گروهی از تکاوران تیپ نوهد ارتش در یک درگیری نفسگیر 15 ساعته به همراه سایر مجاهدین افغانستانی و پاکستانی مدافع حرم، توانستند پاتک 2500 نفره تکفیری های النصره را ناکام بگذارند و تلفات سنگینی را به تروریست های دست آموز اسرائیلی وارد کنند. در این نبرد 4 تکاور قهرمان مدافع حرم به خیل شهیدان پیوستند.

این اقدام ارتش بی گمان ضریب امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش ارتقاء داده و دشمنان را وادار به محاسبه مجدد می نماید.

من به ارتش کشورم افتخار میکنم

من به سپاه اسلام افتخار میکنم

من به همه مدافعان حرم افتخار میکنم

شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات

 

 

جزئیاتی از شهادت ۴ مستشار ارتش جمهوری اسلامی در سوریه+ عکس

 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی منفرد» متولد 1370 از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران است که طی عملیات مستشاری در سوریه و در سن 24 سالگی به شهادت رسید.

 افتخار1

شهید «محسن قطاسلو» متولد 1369 از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی و در سن 25 سالگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

 افتخار2

سروان «شهید مرتضی زرهرند» فرزند محمد علی متولد 1358 یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

 افتخار3

سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» متولد 1356 از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان است که طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری در سن 38 سالگی به شهادت رسید.

 افتخار4

 افتخار5