پايگاه خبري تحليلي «پارس»- موضوع تملق و چاپلوسی و عواقب فردی و اجتماعی و نیز اخروی آن به عنوان یک رذیله اخلاقی مورد ابتلای بسیاری از جوامع انسانی بوده و به هر میزان این صفت رذیله درمیان آحاد جامعه بیشتر باشد، به همان میزان سرنوشت اجتماعی آن مردم به سوی قهقرا و سیر انحطاطی پیش می‌رود.

 واعظ طبسی

خبرنگار پايگاه خبري تحليلي «پارس»، مطلع شد در هفته اول ارديبهشت از تصوير آيت الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی در يكي از شهرهاي استان خراسان رونمايي شد كه اين موضوع موجب تعجب مردم و محافل حوزوي و دانشگاهي اين استان شد.

 واعظ طبسی2

خبر اين مراسم هم اينگونه از سوي متوليان در شهر منعكس شد كه «طی مراسمی از تمثال حضرت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی در ورودی شهر طبس در محل میدان زغالسنگ(دانشگاه آزاد اسلامی)، رونمایی شد.»

 واعظ طبسی3

این مراسم با حضور امام جمعه، رئیس و اعضاء شورای اسلامی و شهردار و جمعی از مسئولین برگزار گردید. به گزارش پارس، حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه طبس ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر، شهرداری گفته است: وجود حضرت آیت الله واعظ طبسی که افتخاری برای ایران، اسلام و مخصوصا ما طبسی ها هستند برکات زیادی برای کل کشور، استان خراسان و شهرستان طبس داشته و دارد.

 واعظ طبسی1

امام جمعه طبس افزوده است: با تفویض تولیت به ایشان از طرف مقام معظم رهبری و از این جهت که باید از خدمات و زحمات انسان ها قدردانی شود، این ابراز تشکر کوچکی از طرف شهروندان طبسی و مسئولین است تا هر کس که به این شهر ورود پیدا کند با مشاهده تمثال مبارک ایشان متوجه خواهد شد که ایشان افتخاری برای شهرستان طبس هستند.

 واعظ طبسی4

وی در پایان خاطرنشان کرد با توجه به این که این تمثال در ورودی شهر قرار دارد انتظار می رود در حفظ و نگهداری آن تلاش و دقت بیشتری صورت پذیرد.

 واعظ طبسی5

همچنين مقدس‌زاده سرپرست شهرداری طبس در این مراسم گفت: به پاس ارزش گذاشتن به علما و روحانیت عزیز به ویژه حضرت آیت الله واعظ طبسی، سه بیلبورد جهت نصب در سه ورودی شهر آماده سازی شده و ان شاالله بلوار حضرت آیت الله واعظ طبسی با مشارکت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بهسازی خواهد شد.

 واعظ طبسی6

 واعظ طبسی7

 واعظ طبسی8

 واعظ طبسی9

 واعظ طبسی10

 واعظ طبسی11