به گزارش پارس به نقل از ایسنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:

فیاضی نماینده نور و محمودآباد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: علت عدم نظارت کافی بر عملکرد موسسات آموزش عالی غیردولتی.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به رییس جمهور: علت عدم اعمال مصوبات دولت توسط بانک‌های کشور که به نوعی تقابل با سیاست‌های دولت و نارضایتی مردم شده‌اند.

برومند و پیرموذن نمایندگان پارس‌آباد و اردبیل به وزیر اقتصاد: توضیح علت عزل مدیران دانشمند و ایثارگر و کاردان از عضویت هیات مدیره بانک توسعه تجارت.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کشور: لزوم توجه فرماندهی انتظامی کشور به کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز در فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه.

مقتدایی نماینده اصفهان و سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت تولید پارچه چادر مشکی در کشور. همچنین به رییس جمهور:‌ ضرورت افزایش بودجه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی کشور به ویژه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و درمان: تسریع در مقابله با بیماری سالک در مناطق شرقی اصفهان و تامین داروهای مورد نیاز.

محسنی ثانی، نماینده سبزوار به وزیر ورزش و جوانان: توضیح علت عدم تکمیل و بهره‌برداری از استادیوم ورزشی 15 هزار نفری سبزوار.

سودانی نماینده اهواز به رییس جمهور:‌ تشکیل جلسه اضطراری به ریاست رییس جمهور یا نماینده تام الاختیار جهت بررسی راهکارهای عاجل مهار گردوغبار و تخصیص اعتبار ویژه و همچنین جبران خسارت وارده به مردم خوزستان به واسطه گردوغبار خانمان سوز و منع کشت در زمین‌های استان و انتقال آب کارون.

امیری نماینده کهنوج به وزیر کشور: ضرورت برخورد جدی با سوداگران و قاچاقچیان و کسانی که امنیت جنوب کرمان را خدشه‌دار کرده‌اند.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر نفت: عدم اجرای تبصره دو بند ل قانون بودجه 92 درخصوص تامین اعتبار برقدار کردن چاه‌های کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از سوی وزارت نفت.

محمدی نماینده قزوین به رییس جمهور و وزیر اقتصاد: عدم ایفای تعهدات صندوق توسعه ملی در قبال سرمایه‌گذاری‌ها به روش بیوتی علی رغم وجود تفاهمنامه بین وزارتخانه‌ نیرو و صندوق مذکور.

پشنگ نماینده خاش به وزیر ورزش و جوانان: دلیل بی توجهی به مناطق توسعه نیافته و عدم اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام.

نوروزی نماینده علی‌آباد به وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار،‌تعاون و رفاه اجتماعی تسریع در پرداخت مطالبات توتون‌کاران استان گلستان.

خانمحمدی نماینده ابهر و قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی: توضیح علت عدم تامین اعتبار لازم از محل طرح تحول سلامت برای امر پیشگیری و غربالگری و پژوهش. همچنین به وزیر اقتصاد: لزوم اعمال نظارت بیشتر در امر تخصیص و ارسال مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها.

انصاری و سامری نمایندگان آبادان و خرمشهر به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت تعطیلی کارخانه نبرد نوشهر و بیکاری کارگران.

انصاری نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت عدم پاسخ به تذکرات راجع به ضعف مدیریت سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان و افت تحصیلی دانش آموزان در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: توضیح علت عدم حمایت لازم از تولید داخلی ، همچنین به رییس جمهور: لزوم رعایت عدالت در پرداخت اعتبارات ماده 180 قانون برنامه 5 ساله توسعه و تبصره 22 قانون بودجه سال 1393.