محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور در نهمین جلسه این شورا به وجود تناقضاتی در اعلام حقوق‌بگیران شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در خصوص تعداد کارکنان شهرداری اطلاعات ضدونقیضی به دست می‌آید و آمار متفاوتی در این خصوص داریم و از شهردار تهران خواستار آن هستیم که آخرین وضعیت در خصوص نحوه تحویل شهرداری و تعداد کارکنان آن گزارش شود.

علیخانی بر این نکته تاکید کرد که در دوره تحویل شهرداری توسط اصلاح‌طلبان به اصولگرایان در دوره آقای الویری تعداد کارکنان شهرداری 25 هزار نفر بود اما بعد از 12 سال و مدیریت معجزه‌‌ای و جهادی این تعداد کارکنان به 130 هزار فیش حقوقی رسیده است. این در حالی است که دیروز در اخبار این تعداد 65 هزار نفر اعلام شد و در برخی آمار دیگر نیز 60 هزار اعلام شده است.

وی با محاسبه متوسط حقوق برای هر نفر 4 میلیون تومان مدعی شد که رقم حقوق پرداختی در هر ماه با احتساب 135 هزار فیش حقوقی صادره 540 میلیارد تومان حقوق ماهانه پرداختی در شهرداری تهران می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران درخواست کرد که هرچه سریع‌تر آمار دریافت‌کنندگان حقوق در شهرداری تهران بررسی و به اطلاع شورای اسلامی شهر تهران رسانده شود.

47238